Polacy kochają włoskie smaki

Autor: JCB
Data dodania: 24 maja 2021
Kategoria:

Speedy Romano, sieć pizzerii w modelu dark kitchen, bardzo dobrze poradziła sobie w obliczu pandemii. Franczyzodawca konceptu, twórca również m.in. Biesiadowa, zapowiada uruchomienie kolejnej sieci lokali inspirowanych kuchnią włoską.

Sieć Speedy Romano wystartowała na przełomie 2019 i 2020 roku, a więc tuż przed pandemią koronawirusa. Dziś z powodzeniem działa w niej 10 lokali. Koncepcja działalności Speedy Romano, mimo że powstała w momencie, gdy pandemii nikt się nie spodziewał, doskonale sprawdziła się w kryzysowych czasach.

– Tworząc ten brand, postawiliśmy na funkcjonowanie gastronomii na zasadzie dark kitchen. Można by pomyśleć, że przewidzieliśmy scenariusz dla branży gastronomicznej. Jednak tak nie było. Od początku tworzenia marki wiedzieliśmy, że to właśnie w kierunku delivery i zamawiania jedzenia online podąża rynek, lecz wielkim zaskoczeniem było to, co uderzyło w całą branżę – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, która jest twórcą konceptu. – Dodatkowo Biesiadowo oraz Western Tortilla, kolejne nasze koncepty, które serwują posiłki w lokalu, przeniosły swoją działalność do kanału delivery. Było to doskonałe wyjście z sytuacji i szansa na utrzymanie się na rynku – dodaje.
Pod szyldem Biesiadowo działa blisko 110 lokali, zaś w sieci Western Tortilla jest ich 10.

– Operatorzy marek gastronomicznych, po okresie epidemii odnotowują wzrost nowych franczyzobiorców. Przedsiębiorcy, którzy zrezygnowali z dotychczasowych działalności, zaczęli szukać pomysłów na biznes o niższych nakładach finansowych z możliwością szybkiego zwrotu inwestycji. Nasze wszystkie koncepty świetnie się do tego nadają – mówi Goduński.

Jak się dowiedzieliśmy, już wkrótce Wojtex ruszy z budową kolejnej sieci franczyzowej. Utrzymane we włoskim stylu Amori Pomidori będzie serwować oryginalne pizze i pasty przyrządzane według tradycyjnych, włoskich przepisów w towarzystwie wyselekcjonowanej karty win. Firma już wkrótce ma przedstawić szczegóły nowego konceptu.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: Koszt inwestycji wynosi od 40 000 zł
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: opłata franczyzowa: 4 % od obrotu/miesiąc
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram