Sieć kawiarni the White Bear Coffee, niezniechęcona obecną sytuacją rynkową, planuje otwarcie nowych lokali w Polsce. Zapowiadane są kolejne otwarcia w Warszawie, Krakowie, Lublinie i Łomży.
– Naszym atutem jest wysokiej jakości produkt, dopracowany koncept i nowoczesne rozwiązania. Mimo wzrostu cen kawy i nośników energii, nasze kawiarnie cieszą się dużą popularnością – mówi Urszula Olechno, CEO sieci.
Sieć obecnie liczy 8 franczyzowych punktów, z planami szybkiego wzrostu. Pierwszy multifranczyzobiorca, oprócz lokalu w Giżycku, otworzy drugi lokal w Lublinie.
– Rozwijamy się mimo zbliżającego się kryzysu, nie zwalniając tempa. Jesteśmy przekonani o skuteczności naszego konceptu – dodaje Olechno.
Ceny kawy rosną od dwóch lat, z 80% wzrostem cen ziaren w 2021 roku. Główne przyczyny to pandemia, problemy w łańcuchach dostaw, zwiększone koszty transportu oraz zmiany klimatyczne, takie jak susza i przymrozki w Brazylii.
– W 2022 roku sytuacja się pogorszyła. Czynniki inflacyjne, wzrost cen paliw, energii elektrycznej i pracy, a także wojna w Ukrainie wpływają na rynek – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci.
– Przez jakiś czas absorbowałyśmy wzrost kosztów, ale obecnie konieczne jest włączenie klientów w te zmiany. Mimo to, trend picia kawy na mieście rośnie, a naszym celem jest przekonanie klientów do wyboru naszej sieci – podkreśla Zalewski.
The White Bear Coffee stawia na nowoczesny marketing internetowy, budowanie społeczności wokół kawiarni oraz rozwój własnej aplikacji mobilnej. Ważnym elementem strategii są też profesjonalne szkolenia pracowników.
– Oferujemy kompleksowe szkolenia, od baristyki po umiejętności miękkie. Chcemy budować zespoły, które zapewnią najwyższe standardy obsługi i zadowolenia klientów – podsumowuje Olechno.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji