Samodzielny punkt nadania i odbioru przesyłek w ramach ogólnopolskiej sieci epaka.pl można otworzyć, inwestując od 5 do 16 tys. zł netto. Warto też rozważyć rozszerzenie oferty istniejącego biznesu o usługi kurierskie - w tym przypadku inwestycja to tylko 499 zł netto.
Wartość polskiego rynku usług pocztowych wzrosła w 2023 roku o 13,6% do niemal 2 mld zł. Tak wynika z danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Z kolei raport „E-commerce w Polsce w 2023” wskazuje, że 79% internautów kupuje online. Rynek przesyłek kurierskich odnotowuje stałe wzrosty, a własny biznes w tej branży daje szanse na rozwój - mówi Sylwia Sierakowska z Działu Rozwoju Sieci epaka.pl.
Rozwijana od 14 lat sieć liczy już niemal 400 punktów działających na terenie całej Polski. Jednak wcale nie jest to jej ostatnie słowo. Bowiem zainteresowanie przedsiębiorców w Polsce zarówno franczyzą, jak i usługami kurierskimi rośnie.
Aktualnie oferta sieci epaka.pl skierowana jest zarówno do osób, które chcą prowadzić samodzielny punkt z tego rodzaju działalnością, jak i uzupełnić ofertę swojego istniejącego biznesu o usługi kurierskie. Ta druga opcja skierowana jest w szczególności do przedsiębiorców z najmniejszych miejscowości, liczących do 10 tys. mieszkańców. Koszt dołączenia oferty epaka.pl do swojej działalności wynosi 499 zł netto.
W większych miejscowościach warto pomyśleć o samodzielnym punkcie tylko z usługami kurierskimi epaka.pl. W takim przypadku należy się liczyć z nakładami na poziomie 5 tys. zł (pakiet Start), 9 tys. zł (pakiet Standard) lub 16 tys. zł netto (pakiet Premium).
Niezależnie od wybranego pakietu wstępnego, każdy nasz partner przechodzi dwudniowe stacjonarne szkolenie wstępne – zarówno część teoretyczną, jak i praktyczną. Pokazujemy, jak wygląda prowadzenie punktu nadań i odbioru przesyłek kurierskich, uczymy standardów obsługi klienta, udzielamy wskazówek itp. - wyjaśnia Sylwia Sierakowska. Podkreśla też, że epaka.pl to biznes dla osób aktywnych i zaangażowanych, które zadbają o najwyższą jakość obsługi klienta.
Firma nieustannie pracuje też nad poszerzaniem swojej oferty oraz dostosowywaniem jej do coraz bardziej wymagających klientów. Duży wybór przewoźników, szybkie terminy realizacji usług (w tym wypłaty środków za tzw. przesyłki za pobraniem), ubezpieczenia przesyłek - tym chce przyciągnąć klientów.
Hasło naszej najnowszej kampanii - #miejtozgłowy - jest nieprzypadkowe. Właśnie w ten sposób chcemy podchodzić do obsługi naszych klientów – kompleksowo i merytorycznie, zapewniając maksymalną dostępność i wygodę dla klientów - dodaje Sylwia Sierakowska.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji