Ośrodek Podologiczny wypełnia niszę na rynku

Data dodania: 6 września 2024
Kategoria:
Ośrodek Podologiczny rozwija franczyzę

Obecnie sieć rozwija się tylko na Dolnym Śląsku, ale wkrótce chce zawitać w kolejne regiony. W planach ma też wprowadzenie na rynek własnych narzędzi podologicznych oraz rozwój poprzez franczyzę. Przyszli franczyzobiorcy nie muszą być zaznajomieni z branżą podologiczną.

Podologia to dziedzina z pogranicza medycyny i kosmetologii. Zajmuje się profilaktyką i leczeniem różnego rodzaju schorzeń i problemów związanych ze stopami, jak np. wrastające paznokcie, nagniotki, modzele etc.

Branża podologiczna jest jeszcze niszowa i ten stan długo się nie zmieni. Jednak z każdym rokiem wzrasta popyt na nasze usługi. Rośnie świadomość społeczeństwa, które zaczyna sięgać po te usługi - mówi Anna Słowik, właścicielka SEK Centrum i założycielka sieci Ośrodek Podologiczny. - Model tego biznesu jest bardzo rozwojowy, ale jego sukces zależy od umiejętności elastycznego dopasowania się do regionalnych warunków oraz dążenia do wysokiej jakości usług. Dla franczyzobiorcy, który rozpocznie z nami współpracę, przeprowadzimy gruntowną analizę, dzięki czemu ryzyko inwestycji spada praktycznie do zera - zapewnia.

Pierwszy Ośrodek Podologiczny powstał 12 lat temu. Obecnie działają 3 placówki własne, wszystkie na Dolnym Śląsku (Wrocław, Kłodzko, Jelcz-Laskowice). W planach jest jednak wyjście poza ten region. Stąd właśnie projekt rozwoju sieci na zasadzie franczyzy.

Nasze plany rozwoju zakładają również wprowadzenie specjalistycznych narzędzi oraz kosmetyków podologicznych. Stworzyliśmy własne modele ergonomicznych narzędzi i już niebawem zostaną one wprowadzone na rynek polski pod naszą główną marką SEKCENTRUM. Zależy nam, aby franczyzobiorcy zostali wyposażeni w najwyższej jakości sprzęt i urządzenia - mówi Anna Słowik.

Szacunkowe koszty inwestycji w otwarcie placówki to ok. 130 tys. zł. W dużej mierze są one uzależnione od stanu technicznego pomieszczeń. Inwestycja obejmuje modernizację lokalu, wyposażenie, urządzenia, narzędzia i kosmetyki, wstępną opłatę franczyzową oraz koszty kampanii marketingowej. Jak szacuje franczyzodawca, inwestycja zwraca się już po ok. 12 miesiącach, a przepływy pieniężne rozpoczynają się od pierwszego miesiąca po uruchomieniu Ośrodka Podologicznego.

Co warto podkreślić, przyszły franczyzobiorca nie musi wykazywać się znajomością branży podologicznej. - Zapraszamy do współpracy osoby otwarte na innowacje i rozwój, gotowe do prowadzenia własnego biznesu, zaangażowane i zmotywowane do realizacji założonych celów. Z naszej strony oferujemy pełne wsparcie na każdym etapie wdrożenia - mówi Anna Słowik.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 130 000 zł netto (kwota zwiększa się w zależności od wdrożenia urządzeń do diagnostyki wad postawy)
  • Opłata wstępna: 20 000 zł
  • Opłata bieżąca: 1500 zł m-c przez okres pierwszych 6 miesięcy i 3000 zł począwszy od siódmego miesiąca
  • Opłata marketingowa: 300 zł m-c przez okres pierwszych 6 miesięcy i 600 zł począwszy od siódmego miesiąca

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design