Samui Spa to sieć salonów specjalizujących się w masażu orientalnym, który w ostatnim czasie cieszy się coraz większym zainteresowaniem na polskim rynku. Firma ma w tej branży aż 17-letnie doświadczenie.
Pierwszy salon Samui Spa został otwarty w 2008 roku. Obecnie sieć tworzy 12 salonów własnych. Perspektywy dalszego rozwoju twórcy konceptu dostrzegają przede wszystkim w pozyskiwaniu partnerów franczyzowych. W marcu 2025 roku Samui Spa ogłosiło swoją ofertę franczyzy. Trwają już rozmowy z trzema potencjalnymi partnerami zainteresowanymi współpracą. Dużym atutem tego konceptu z pewnością jest wieloletnie doświadczenie.
Jesteśmy pierwszym i najdłużej działającym tego typu spa w Polsce. Jako pierwsi zatrudnialiśmy masażystki z Bali i jako jedni z pierwszych - z Tajlandii – mówi Sylwia Mielcarek, założycielka sieci. - W ubiegłym roku otworzyliśmy naszą pierwszą „strefę mokrą”, a także rozwinęliśmy naszą ofertę o hammam, jacuzzi oraz jedyny w Polsce peeling koreański. Planujemy też w najbliższym czasie poszerzyć ofertę o zabiegi w zakresu „head spa”. Nasi franczyzobiorcy mają możliwość wprowadzić te zabiegi do swoich punktów i rozszerzyć swoją ofertę tak, aby wyróżnić się na rynku – dodaje.
W ramach wsparcia Samui Spa będzie zapewniać swoim franczyzobiorcom masażystki z Azji, pomoc w aranżacji lokalu, prowadzeniu biznesu i szkoleniu personelu. Dodatkowym atutem oferty franczyzowej Samui Spa jest model sprzedaży oparty w dużej mierze o sprzedaż online, prowadzoną centralnie dla wszystkich punktów, łącznie z franczyzowymi. Samui Spa współpracuje też z działającymi na rynku firmami prezentowymi.
Wchodząc z nami w partnerską współpracę, franczyzobiorca ma zabezpieczone przychody i gwarantowaną sprzedaż w swoim spa – podkreśla Sylwia Mielcarek.
Inwestycja w salon franczyzowy Samui Spa to koszty rzędu 170-250 tys. zł. Salon można otworzyć w miastach liczących od 20 tys. mieszkańców, z wyjątkiem lokalizacji, w których placówki już działają (Poznań, Kraków, Gdańsk, Łódź, Konstancin, Pruszków i niektóre dzielnicy Warszawy – Śródmieście, Ochota, Mokotów, Ursynów).
Główne oczekiwania Samui Spa wobec przyszłych franczyzobiorców dotyczą przede wszystkim gotowości do przestrzegania wszystkich standardów i procedur, które firma wypracowała przez lata oraz dbania o jej wizerunek. Franczyzobiorca powinien znaleźć odpowiedni lokal i zaaranżować go zgodnie ze standardami sieci. Przyszły partner Samui Spa powinien też wyróżniać się dobrymi zdolnościami organizacyjnymi i zarządczymi. Doświadczenie w prowadzeniu biznesu czy obsłudze nie jest konieczne, choć oczywiście może być cenne.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji