Wzrost liczby agentów współpracujących z siecią, więcej zawartych transakcji i przede wszystkim bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży – RE/MAX Polska ma za sobą bardzo udany rok, jednak nie zamierza spoczywać na laurach.
Dla wielu firm i branż 2021 rok był trudny, jednak RE/MAX nie ma powodów do narzekania. – Rok 2021 był dla RE/MAX Polska najlepszym okresem w historii, bowiem zanotowaliśmy blisko 50-proc. wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2020. Wynik ten cieszy tym bardziej, że na co dzień pracujemy i działamy w ograniczeniach związanych z pandemią oraz w warunkach dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej – mówi Ewa Dziedzic, dyrektor RE/MAX Polska.
– Stały i wysoki wzrost sprzedaży to efekt zaufania naszych klientów do marki, jak również ciągła praca właścicieli, agentów oraz całego biura regionalnego, które wspiera we wszystkich ważnych działaniach. W czasach, w których wiele firm kończy swoją działalność, my nieustannie się rozwijamy. Nie przestaliśmy pracować nawet na chwilę, wdrażając nowe rozwiązania, jak np. wizualizacje 3D czy wirtualne spotkania – dodaje.
RE/MAX Polska osiągnął w ubiegłym roku 20-proc. wzrost liczby transakcji w porównaniu do roku 2020, a dynamika przyrostu wartości sprzedanych nieruchomości zwiększyła się o 44 proc. Liczba agentów współpracujących z siecią urosła natomiast o solidne 10 procent.
– Stawiamy na dynamiczny rozwój, ponieważ żaden biznes nie znosi stagnacji. Dzięki temu partnerujący nam właściciele biur nieruchomości i agenci będą mogli liczyć na jeszcze lepsze wsparcie, jakość oferowanych usług sukcesywnie będzie rosnąć, podobnie jak satysfakcja naszych klientów – zapowiada Ewa Dziedzic.
RE/MAX Polska to nie tylko regionalny brand największej na świecie sieci biur nieruchomości, ale przede wszystkim ludzie, którzy stoją za sukcesem firmy i przyczyniają się do jej rozwoju. Aktualnie stery RE/MAX Polska dzierżą dwie kobiety – Ewa Dziedzic i Lilija Tolbatova, która jako masterfranczyzobiorca dołączyła do zespołu w minionym roku.
– Zarówno w życiu, jak i w pracy zawodowej cenię sobie odpowiedzialność, wzajemny szacunek i współpracę. Wszystkie te wartości odnajduję w RE/MAX Polska, dlatego bez wahania przystałam na propozycję zostania partnerem spółki. Franczyza w oparciu o tak znany brand to dla mnie szansa na dalszą naukę i możliwość dzielenia się doświadczeniami. Uważam, że solidne struktury i wsparcie globalnej marki to podstawa, jednak prawdziwy biznes tworzą ludzie – mówi pochodząca z Litwy Lilija Tolbatova.
Jak zapewniają obie panie, w RE/MAX priorytetem są ludzie, którzy gwarantują i tworzą sukces w biznesie. Wyniki sprzedażowe są naturalną konsekwencją inwestycji w dobre relacje, doskonały kontakt, szkolenia i kompleksowe wsparcie okazywane partnerom sieci na każdym etapie. Warto podkreślić, że RE/MAX Polska może liczyć również na wsparcie od europejskich właścicieli firmy, która niebawem świętować będzie już 50-lecie swojego istnienia.
W sieci RE/MAX Polska działa obecnie blisko 30 biur nieruchomości zlokalizowanych zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Firma wciąż jest otwarta na współpracę na zasadzie franczyzy z kolejnymi partnerami. Mogą nimi zostać zarówno już działające na rynku niezależne biura nieruchomości, jak i przedsiębiorcy, którzy dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę z tą branżą.