Marzec w 2022 roku okazał się dla salonów kosmetycznych w sieci franczyzowej DepilConcept rekordowy. Wzrost sprzedaży o 59% r/r – w stosunku do marca 2021 roku.
Wynik został osiągnięty pomimo aktualnych wydarzeń na rynku i w polityce np.: wysoka inflacja, wysokie stopy procentowe, konflikt zbrojny na Ukrainie. Potwierdza to odporność biznesu kosmetycznego na sytuacje kryzysowe, ale będącego i funkcjonującego w ramach sieci franczyzowej. Obserwujemy tzw. „efekt szminki” – klientki w czasie kryzysu zakupują produkty i usługi premium. Podczas minionych 2 lat pandemii salony również realizowały bardzo dobre, rekordowe wyniki sprzedaży – powiedział Kamil Miciałkiewicz, Manager ds. Rozwoju Sieci DepilConcept.
W całej sieci franczyzowej DepilConcept 22 salony przekroczyły obroty powyżej 100 000 zł. W tym również salony z 1 urządzeniem – najlepszy przekroczył 133 000 zł. Obroty powyżej 70 tys. zł odnotowało aż 40 gabinetów.
Obserwujemy również coraz większy udział sprzedaży kosmetyków marki własnej ConceptPlus w miesięcznych wynikach – powiedziała Karolina Buczek, Manager operacyjny DepilConcept.