Marzec 2022 roku stał się miesiącem rekordowym dla salonów kosmetycznych w sieci franczyzowej DepilConcept, zanotowano wzrost sprzedaży o 59% w porównaniu z marcem 2021 roku.
Osiągnięcie tego wyniku miało miejsce mimo trudnych wydarzeń na rynku i w sferze politycznej, takich jak wysoka inflacja, rosnące stopy procentowe czy konflikt zbrojny na Ukrainie. To świadczy o odporności branży kosmetycznej, działającej w ramach sieci franczyzowej, na sytuacje kryzysowe. "Zauważamy tzw. 'efekt szminki', gdzie klientki w okresach kryzysowych skłonne są nabywać produkty i usługi premium. W ciągu ostatnich dwóch lat pandemii, nasze salony również osiągały bardzo dobre wyniki sprzedażowe" – komentuje Kamil Miciałkiewicz, Manager ds. Rozwoju Sieci DepilConcept.
W obrębie sieci franczyzowej DepilConcept, 22 salony przekroczyły obroty na poziomie ponad 100 000 zł. Wśród nich znalazły się także salony wyposażone tylko w 1 urządzenie, z najlepszym wynikiem przekraczającym 133 000 zł. Obroty powyżej 70 tys. zł zanotowało aż 40 gabinetów.
"Obserwujemy również wzrastający udział sprzedaży kosmetyków naszej marki własnej ConceptPlus w miesięcznych wynikach" – mówi Karolina Buczek, Manager operacyjny DepilConcept.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji