Quiosque planuje dalszy rozwój sieci

Autor: JCB
Data dodania: 14 lipca 2021
Kategoria:
Foto: Nowe salony QUIOSQUE

Pod marką Quiosque działa ponad 160 salonów z odzieżą dla kobiet. Mimo iż nie było to łatwe, sieć przetrwała lockdowny w niemal niezmienionym składzie, a po odmrożeniu gospodarki powróciła do otwierania nowych sklepów.

– Liczba osób odwiedzających nasze salony stacjonarne ustabilizowała się, jednak nadal jest niższa niż w porównywalnym okresie z roku 2019 – informuje dział PR Quiosque. – Duża grupa klientów lubi bezpośredni kontakt z produktem oraz ceni jakość obsługi i profesjonalizm naszych doradców w salonach, w związku z czym chętnie powróciła do zakupów stacjonarnych. Aby zapewnić im i naszym pracownikom bezpieczeństwo, przestrzegamy w salonach zasad reżimu sanitarnego, m.in. ograniczamy ilość osób mogących przebywać na terenie sklepu oraz udostępniamy klientom środki do dezynfekcji.

Pomimo braku zapowiadanej od początku pandemii pomocy ze strony rządu, sklepy stacjonarne Quiosque przetrwały kolejne lockdowny w niemal niezmienionej liczbie (zostały zamknięte tylko 4 placówki).

– Ten wynik to w znacznej mierze efekt determinacji wszystkich pracowników, którzy okazywali dużą cierpliwość i zrozumienie w obliczu trudności, które dotknęły naszą firmę i walczyli o każdego klienta, służąc mu fachowym doradztwem. Cały czas jesteśmy także w trakcie negocjacji wysokości czynszów z zarządzającymi centrami handlowymi – informuje dział PR Quiosque. – Na czas, w trakcie którego sklepy pozostawały zamknięte, wprowadziliśmy również nowe rozwiązania, m.in. transmisje sprzedaży live, dzięki którym nasze klientki pozostawały w stałym kontakcie z marką i mogły poznać nowe produkty w kolekcji.

W tym trudnym okresie franczyzobiorcy sieci Quiosque mogli liczyć m.in. na pomoc w negocjacjach z centrami handlowymi, webinary z prawnikami na temat problemów wynikających z płatności czynszów za okresy lockdownów, a także kampanie prosprzedażowe mające na celu zwiększenie liczby klientek w sklepach.

Obecnie do sieci Quiosque należą 162 salony, prawie połowa z nich to sklepy franczyzowe. Franczyzodawca cały czas prowadzi rozmowy z potencjalnymi nowymi partnerami. W ostatnim czasie do sieci dołączyły salony mieszczące się w Galerii Odeseja w Brzesku oraz Domu Handlowym Schott w Częstochowie.

Warto podkreślić, że marka Quiosque weszła na początku bieżącego roku w skład Grupy Kapitałowej Immobile. Jako część dużej organizacji firma zyskała nowe możliwości oraz potrzebną jej stabilność. GK Immobile to spółka giełdowa o dużej dywersyfikacji działalności, w jej skład wchodzą podmioty z różnych branż, od budownictwa po hotelarstwo.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 1 500 - 2 500 zł netto /m²
  • Opłata wstępna: od 19 500 zł – opłata wstępna jest przeznaczona na aranżację salonu
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram