Marka Quiosque, zarządzająca ponad 160 salonami odzieżowymi dla kobiet, zdołała przetrwać okres lockdownów z zachowaniem większości swoich sklepów. Po złagodzeniu restrykcji sieć wznowiła otwieranie nowych placówek.
Mimo że liczba klientów odwiedzających sklepy Quiosque ustabilizowała się, nadal jest ona mniejsza niż przed pandemią w 2019 roku, jak informuje dział PR firmy. Wiele klientek Quiosque ceni sobie możliwość bezpośredniego kontaktu z produktem oraz profesjonalną obsługę, dlatego z zadowoleniem powróciły do zakupów stacjonarnych. W salonach przestrzegane są środki bezpieczeństwa sanitarnego, w tym ograniczenie liczby osób w sklepie i zapewnienie środków do dezynfekcji dla klientów.
Pomimo braku oczekiwanej pomocy rządowej od początku pandemii, sklepy stacjonarne Quiosque przetrwały z niewielkimi zmianami (zamknięto jedynie 4 placówki). To efekt determinacji pracowników, którzy wykazali się cierpliwością i zrozumieniem sytuacji, angażując się w doradztwo klientom. W okresie zamknięcia sklepów Quiosque wprowadziła nowe inicjatywy, w tym transmisje sprzedażowe na żywo, umożliwiające klientom pozostanie w kontakcie z marką.
Franczyzobiorcy Quiosque otrzymali wsparcie w negocjacjach z centrami handlowymi, webinary z prawnikami na temat problemów z płatnościami czynszów oraz kampanie prosprzedażowe. Obecnie sieć Quiosque składa się z 162 salonów, z czego prawie połowa działa na zasadzie franczyzy. Sieć kontynuuje rozmowy z potencjalnymi nowymi partnerami, a niedawno dołączyły do niej salony w Galerii Odeseja w Brzesku oraz Domu Handlowym Schott w Częstochowie.
Początkiem bieżącego roku Quiosque stała się częścią Grupy Kapitałowej Immobile, co przyniosło marce nowe możliwości rozwoju i stabilność. GK Immobile to zdywersyfikowana spółka giełdowa, obejmująca przedsiębiorstwa z różnych sektorów, od budownictwa po hotelarstwo.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji