Fresh pizza, to koncept, który na rynku działa od 2011 roku. W tym roku planowane jest kilka otwarć placówek franczyzowych.
Fresh pizza powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie poznańskiego rynku. Od 2017 roku firma wdrożyła rozwój poprzez franczyzę. Jako pierwsi na rynku wprowadzili pizzę faszerowaną, co spowodowało zainteresowanie konsumentów. Obecnie w sieci działają 3 placówki własne, obsługujące Poznań i okolice. – Jesteśmy jedną z wiodących i najbardziej rozpoznawalnych pizzerii na dowóz w Poznaniu. Chcemy umożliwić innym pójście w nasze ślady, podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, które nabyliśmy przez te wszystkie lata. Oferujemy sprawdzoną wiedzę i informacje dla potencjalnych franczyzobiorców – mówi Krzysztof Mrugała, współwłaściciel sieci.
Co ciekawe umowa franczyzy jest podpisywana na minimum rok z opcją przedłużenia, opłata wstępna to 5 tys. zł, a koszt uruchomienia lokalu jest uzależniony od jego stanu technicznego i wyposażenia i wynosi od 20 tys. zł do 70 tys. zł
- Doradzimy jak otworzyć swój własny lokal, jak nim zarządzać, jak działać. Zapewniamy szkolenie praktyczne – dodaje Mrugała.
Jak wynika z raportu pizzaportal.pl w ubiegłym roku aż 52% respondentów zamówiło dania kuchni włoskiej, gdzie królową była pizza.
Zatem otwarcie pizzerii to może być strzał w dziesiątkę. A otwarcie takiej placówki w oparciu o sprawdzony system franczyzowy pozwoli zminimalizować ryzyko niepowodzenia naszego lokalu.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji