Poznańska pizzeria stawia na franczyzę

Data dodania: 11 marca 2019
Kategoria:
Foto: Poznańska pizzeria stawia na franczyzę

Foto: Poznańska pizzeria stawia na franczyzę

Fresh pizza, to koncept, który na rynku działa od 2011 roku. W tym roku planowane jest kilka otwarć placówek franczyzowych.

Fresh pizza powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie poznańskiego rynku. Od 2017 roku firma wdrożyła rozwój poprzez franczyzę.  Jako pierwsi na rynku wprowadzili pizzę faszerowaną, co spowodowało zainteresowanie konsumentów. Obecnie w sieci działają 3 placówki własne, obsługujące Poznań i okolice. – Jesteśmy jedną z wiodących i najbardziej rozpoznawalnych pizzerii na dowóz w Poznaniu. Chcemy umożliwić innym pójście w nasze ślady, podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, które nabyliśmy przez te wszystkie lata. Oferujemy sprawdzoną wiedzę i informacje dla potencjalnych franczyzobiorców – mówi Krzysztof Mrugała, współwłaściciel sieci.

Co ciekawe umowa franczyzy jest podpisywana na minimum rok z opcją przedłużenia, opłata wstępna to 5 tys. zł, a koszt uruchomienia lokalu jest uzależniony od jego stanu technicznego i wyposażenia i wynosi od 20 tys. zł do 70 tys. zł
- Doradzimy jak otworzyć swój własny lokal, jak nim zarządzać, jak działać. Zapewniamy szkolenie praktyczne – dodaje Mrugała.

Jak wynika z raportu pizzaportal.pl w ubiegłym roku aż 52% respondentów zamówiło dania kuchni włoskiej, gdzie królową była pizza.

Zatem otwarcie pizzerii to może być strzał w dziesiątkę. A otwarcie takiej placówki w oparciu o sprawdzony system franczyzowy pozwoli zminimalizować ryzyko niepowodzenia naszego lokalu.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design