Plany rozwoju sieci PINTA

Data dodania: 5 stycznia 2023
Kategoria:

Wysoka jakość i dobre lokalizacje w dużych miastach – to podstawowe założenia związane z rozwojem sieci barów PINTA. Lokal taki można otworzyć na zasadzie franczyzy. Na start trzeba dysponować wkładem własnym na inwestycję w wysokości ok. 400 tysięcy złotych.

PINTA to nie tylko marka piwa rzemieślniczego produkowanego w browarze w Wieprzu (woj. śląskie), ale także sieć pubów – modnych, designerskich piwiarni, w których można zarówno skosztować kraftowego piwa, jak i smacznie zjeść. Obecnie pod szyldem PINTA działają dwa bary – w topowych lokalizacjach Warszawy (ul. Chmielna) i Wrocławia (ul. Podwale). Oba prowadzone są na zasadzie franczyzy. Właściciel sieci jest otwarty na współprace z kolejnymi partnerami, którzy chcieliby otworzyć bary PINTA w kolejnych lokalizacjach. W 2023 roku ma powstać przynajmniej jeden nowy lokal.

Do najbardziej interesujących i perspektywicznych lokalizacji, w ocenie franczyzodawcy, należą w szczególności Trójmiasto, Kraków, Katowice, Rzeszów, Poznań i Łódź. Franczyzobiorca powinien zapewnić lokal w atrakcyjnym miejscu (np. dużym ciągu komunikacyjnym), o powierzchni minimum 200 mkw., z możliwością uzyskania koncesji na sprzedaż alkoholu. Dla mniejszych pubów PINTA ma ofertę lokali patronackich.

Na start potrzebny jest też kapitał – minimum 400 tys. zł. Franczyzobiorca powinien zapewnić odpowiedni wystrój baru oraz asortyment – spójny z marką PINTA, przestrzegać standardów sieci, co wiąże się przede wszystkim z dbałością o wysoką jakość produktów i obsługi klienta.

Według franczyzodawcy PINTA, koncepty gastronomiczne z segmentu barów i pubów będą się cieszyły coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów.

– Widzimy zmianę tendencji na rynku gastronomicznym i przekierowanie ruchu klienta z restauracji do barów. Kryzys gospodarczy spowoduje zmniejszony ruch klienta, a w konsekwencji zamknięcie wielu lokali. Ci, którzy utrzymają się na rynku przez zimę, przetrwają, a my będziemy należeć do tej grupy – mówi Gosia Górnicka, szefowa rozwoju sieci pubów PINTY.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design