Sieć wegańskich barów Krowarzywa, która zaledwie dwa miesiące temu wprowadziła na rynek ofertę franczyzy przygotowuje się do otwarcia pierwszego lokalu w Polsce i planuje wejście na rynki zagraniczne.
Krzysztof Bożek, współwłaściciel sieci barów wegańskich Krowarzywa w rozmowie z Franczyzawpolsce.pl zaznacza, że zainteresowanie franczyzą tej marki jest bardzo duże – zarówno ze strony polskich przedsiębiorców, jak i obcokrajowców.
– W ciągu najbliższych kilku miesięcy otworzymy pierwszy lokal franczyzowy, który będzie działał w Białymstoku. Jego właściciele, to przedsiębiorcy bez doświadczenia w gastronomii, którzy będą z nami stawiać pierwsze kroki w tym biznesie – mówi Krzysztof Bożek.
Marka planuje też wejście na zagraniczne rynki. Współpracą z polską firma są zainteresowani potencjalni franczyzobiorcy z Hiszpanii i Niemiec.
– W celu wyjścia z franczyzą poza granice kraju zarejestrowaliśmy nazwę zagraniczną For Cow’s. Jest to gra słów. W wolnym tłumaczeniu oznacza to „dla dobra krów”. Odzywają się do nas osoby zainteresowani współpracą z różnych krajów. Ciekawostką jest to, że nie są to osoby polskiego pochodzenia. Trafiają do nas dzięki informacji o franczyzie dostępnej na stronach internetowych. Poznają nas również odwiedzając lokale podczas pobytu w Krakowie, gdzie mamy bar zlokalizowany w miejscu uczęszczanym przez turystów, albo w Warszawie. Oprócz tych miast działamy również z food truckiem w Łodzi – kontynuuje Krzysztof Bożek.
Oferta franczyzy jest dostępna od marca tego roku. Do rozwoju w tym formacie skłoniły nas liczne pytania o możliwość współpracy od osób zainteresowanych otwarciem Krowarzywa w różnych miastach w Polsce i na świecie. Nasi klienci wręcz domagają się naszych lokali w swoich miastach.
Aby otworzyć franczyzowy lokal Krowarzywa trzeba mieć minimum 200 tys. zł na start. Kwota inwestycji jest zależna od stanu i wyposażenia lokalu jaki wynajmie franczyzobiorca. Może być mniejsza jeżeli uda się wynająć lokal już częściowo przystosowany. Firma nie zapewnia pomocy przy pozyskaniu finansowania, ale pomaga w znalezieniu sprawdzonych dostawców i optymalizacji kosztów przystosowania lokalu.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji