Marka sklepów spożywczych Freshmarket w przyszłości może być zastąpiona przez Żabkę. Obecnie trwa proces rebrandingu niektórych sklepów funkcjonujących w ramach spółki Żabka Polska.
Już kilkadziesiąt sklepów Freshmarket zmieniło swoje szyldy na Żabka i funkcjonują w formacie Galaxy. Jak poinformowała portal franczyzawpolsce.pl Anna Jarzębowska, rzecznik spółki, zmiany wynikają z procesu wdrażania nowego formatu Żabki.
– W ramach wspomnianego wdrożenia wszystkie nowe sklepy otwierane są z nowym logo Żabki. Nowy format jest równolegle wdrażany również w wybranych sklepach już istniejących i testy te mogą obejmować zarówno sklepy działające dotychczas pod marką Żabka, jak i funkcjonujące pod szyldem Freshmarketu. Stąd przypadki zastępowania szyldów Freshmarketów na Żabki – mówi Anna Jarzębowska.
Nie oznacza to jednak, że podjęta została decyzja o kompleksowym rebrandingu wszystkich Freshmarketów i wycofaniu tej marki z rynku.
– Nie oznacza to również rezygnacji spółki z tych sklepów w ich lokalizacjach. Prezes Żabka Polska Tomasz Suchański w swoich wcześniejszych wypowiedziach nie wykluczył w przyszłości możliwości zmiany wszystkich Freshmarketów na nowe formaty Żabek, ale ostateczna decyzja w tej kwestii jeszcze nie została podjęta – wyjaśnia Anna Jarzębowska.
Sieci sklepów Żabka i Freshmarket to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie klientom wygody w dokonywaniu zakupów. Łącznie spółka Żabka Polska posiada ponad 4500 placówek.
Przeczytaj więcej o franczyzie Żabka w naszej bazie systemów franczyzowych.