Nowe Żabki zastępują Freshmarkety

Data dodania: 23 sierpnia 2017
Kategoria:
Foto: Żabka

Marka sklepów spożywczych Freshmarket w przyszłości może być zastąpiona przez Żabkę. Obecnie trwa proces rebrandingu niektórych sklepów funkcjonujących w ramach spółki Żabka Polska.

Już kilkadziesiąt sklepów Freshmarket zmieniło swoje szyldy na Żabka i funkcjonują w formacie Galaxy. Jak poinformowała portal franczyzawpolsce.pl Anna Jarzębowska, rzecznik spółki, zmiany wynikają z procesu wdrażania nowego formatu Żabki.

W ramach wspomnianego wdrożenia wszystkie nowe sklepy otwierane są z nowym logo Żabki. Nowy format jest równolegle wdrażany również w wybranych sklepach już istniejących i testy te mogą obejmować zarówno sklepy działające dotychczas pod marką Żabka, jak i funkcjonujące pod szyldem Freshmarketu. Stąd przypadki zastępowania szyldów Freshmarketów na Żabki – mówi Anna Jarzębowska.

Nie oznacza to jednak, że podjęta została decyzja o kompleksowym rebrandingu wszystkich Freshmarketów i wycofaniu tej marki z rynku.

Nie oznacza to również rezygnacji spółki z tych sklepów w ich lokalizacjach. Prezes Żabka Polska Tomasz Suchański w swoich wcześniejszych wypowiedziach nie wykluczył w przyszłości możliwości zmiany wszystkich Freshmarketów na nowe formaty Żabek, ale ostateczna decyzja w tej kwestii jeszcze nie została podjęta – wyjaśnia Anna Jarzębowska.

Sieci sklepów Żabka i Freshmarket to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie klientom wygody w dokonywaniu zakupów. Łącznie spółka Żabka Polska posiada ponad 4500 placówek.

Przeczytaj więcej o franczyzie Żabka w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design