Nowa franczyza na rynku gastronomicznym

Data dodania: 26 stycznia 2018
Kategoria:
Foto: JEM SUSHI
Nowa franczyza na rynku gastronomicznym

Na kulinarnej mapie Polski pojawi się nowa sieć restauracyjna pod marką JEMSUSHI. Jej twórcy zapowiadają rozwój we franczyzie na terenie województw wielkopolskiego i kujawsko-pomorskiego. W dalszych planach jest otwarcie restauracji na terenie całego kraju. 

Kuchnia azjatycka to druga, po włoskiej, najpopularniejsza kuchnia świata, jaką wybierają Polacy jedząc posiłek na mieście. Na fali tej popularności i sukcesu, jaki osiągnął firmowy lokal JEMSUSHI w Koninie, właściciele marki podjęli decyzję o uruchomieniu franczyzy.

Przewidujemy dwa warianty współpracy. Pierwszy to otwarcie lokalu będącego całkowitym odwzorowaniem macierzystej restauracji. Drugi to mniejsze punkty, w których serwowane będzie tylko sushi bez dań kuchni ciepłej. Nie skupiamy się na wielkich miastach, chcemy dotrzeć do mniejszych miejscowości poniżej 100 tys. mieszkańców. Początkowo będziemy rozwijać sieć w województwie wielkopolskim i kujawsko-pomorskim. W późniejszym okresie dopuszczamy możliwość otwierania restauracji na terenie całego kraju – mówi Karol Świtała, twórca konceptu JEMSUSHI.

Lokale nowej sieci restauracyjnej będą otwierane w ruchliwych częściach miast przy głównych ulicach lub w centrach handlowych, tak aby marka jak najszybciej stała się rozpoznawalna.

– Pierwsza restauracja JEM SUSHI powstała w styczniu 2013 roku. Nasza oferta jest skierowana głównie do klientów indywidualnych, przy czym dużą część stanowią zamówienia na wynos oraz z dowozem. Świadczymy też usługi cateringowe. Ponadto poszerzyliśmy ofertę o organizowanie japońskich stołów na weselach. Organizujemy także pokazy live cooking – dodaje Karol Świtała.

System franczyzowy JEM SUSHI to sprawdzony model biznesowy o dużej elastyczności  dopasowania do lokalnych uwarunkowań umożliwiających prowadzenie własnej restauracji. Poprzez definicję słowa „sprawdzony” należy podkreślić fakt, że przed jego powstaniem franczyzodawca uruchomił restaurację własną, która zdobyła popularność wśród klientów.

Na bazie zebranych danych i doświadczeń zostały opracowane proste do zastosowania procedury, których wdrożenie umożliwia rozpoczęcie działalności na rynku zarówno początkującym przedsiębiorcom jak i tym, którzy mają już doświadczenie w branży gastronomicznej. Minimalna kwota potrzebna do uruchomienia lokalu franczyzowego JEMSUSHI wynosi 200 tys. zł, a opłata wstępna 30 tys. zł. 

W zamian fanczyzobiorcy otrzymają możliwość działania pod silną marką, która jest wspierana szeregiem działań marketingowych, reklamowych oraz public – relations. Będą korzystać ze stałego transfera know-how (receptur, procedur, instrukcji, wskazówek, informacji, wiedzy i doświadczenia), związanego z działalnością operacyjną restauracji JEMSUSHI. Uzyskają ponadto dostęp do wspólnych dla całej sieci źródeł profesjonalnego zaopatrzenia gastronomii, co oznacza atrakcyjne ceny zakupu i promocje pozwalające na utrzymanie odpowiedniej polityki zakupu i sprzedaży.

Właściciele franczyzowych lokali i ich personel odbędą nie tylko kompleksowe szkolenia wstępne, związane z przystąpieniem do systemu, ale będą także mieć stały dostęp do szkoleń doskonalących bieżące umiejętności biznesowe, które pomogą w zarządzaniu lokalem.

Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design