Multi Ice Group rozszerza ofertę franczyz

Data dodania: 17 grudnia 2021
Kategoria:

Multi Ice Group, działając od 18 lat na polskim rynku, skutecznie rozwija swoje franczyzowe marki. LodyBonano oraz “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, działające w ponad 300 lokalizacjach w kraju, teraz wzbogacają swoją ofertę o nowy koncept – Dr Kluczyk, punkt dorabiania i kodowania kluczy.

Wyróżnikiem Multi Ice Group na rynku są kompleksowe oferty, minimalizacja formalności oraz niski wkład własny. Niezależnie od branży franczyzy, partnerzy otrzymują w pełni wyposażone, mobilne punkty, bazę gotowych lokalizacji, wsparcie w uzyskaniu finansowania oraz szkolenia.

– Oferujemy naszym franczyzobiorcom nie tylko pomysł na firmę z całym know-how, ale gotowy biznes. Zapewniamy wyposażony, nowoczesny lokal w formie estetycznej przyczepy, wszystkie niezbędne urządzenia i oprogramowanie. Sugerujemy odpowiednie lokalizacje, pomagamy w uzyskaniu dofinansowania i szkolimy. Praca partnerów jest ograniczona do minimum – deklaruje Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.

Prostota i wsparcie w prowadzeniu franczyzy

Współpraca z Multi Ice Group jest dostępna dla prawie każdego, kto poszukuje pomysłu na prosty i szybki biznes. Partnerzy nie muszą wybierać miejsca, remontować lokalu czy kupować wyposażenia – otrzymują to w pakiecie, pod czujnym okiem indywidualnego opiekuna.

– Posiadamy 18-letnie doświadczenie w kreowaniu franczyz w Polsce. Współpracowaliśmy z tysiącami przedsiębiorców, znamy rynek i wiemy, jak rozwijać firmę przynoszącą zyski. Wyniki naszych partnerów mówią same za siebie. Udowadniamy, że każdy może prowadzić dochodową firmę przy niewielkim nakładzie środków i kompleksowym wsparciu – przekonuje Radosław Charubin.

Trzy franczyzy do wyboru w ofercie Multi Ice Group

Obecnie Multi Ice Group oferuje trzy różne franczyzy, a przedstawiciele sieci zapowiadają, że to dopiero początek. Wkrótce mają pojawić się kolejne koncepty z różnych branż, w tym gastronomicznej.

LodyBonano, jedna z najstarszych i największych franczyz w Polsce, działa pod szyldem niemal 200 lokali. Specjalizuje się w amerykańskich świderkach, oferując także lody włoskie.

“u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich to marka opierająca swoją ofertę na lodach rzemieślniczych z nietypowymi smakami. Punkty tej franczyzy spotkamy w ponad 100 lokalizacjach.

Obie marki lodowe uzupełniają swoją ofertę o kawy, herbaty, granity, słodkie wypieki i desery, funkcjonując zarówno stacjonarnie, jak i mobilnie.

Dr Kluczyk to nowość wśród franczyz usługowych – punkt dorabiania i kodowania kluczy. Partnerzy franczyzy otrzymują w pełni wyposażoną mobilną przyczepę z nowoczesnym sprzętem i oprogramowaniem. Minimalny wkład własny to 25 tys. zł, a miesięczne zyski zaczynają się od 10 tys. zł.

– Zainteresowanie Dr Kluczyk jest bardzo duże, pierwsze punkty już działają. Dorabianie kluczy to obecnie jedno z bardziej dochodowych zajęć, co gwarantuje zyski naszym partnerom – podsumowuje Radosław Charubin, właściciel Multi Ice Group.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design