McDonald’s zamyka restauracje w Rosji

Data dodania: 14 marca 2022
Autor: AK
Kategoria:
Foto: McDonald's Polska

Globalny zespół zarządzający McDonald’s podjął decyzję o czasowym zamknięciu wszystkich 850 restauracji działających na terenie Rosji. Marka wstrzymuje wszystkie działania na tym rynku.

– To decyzja, na którą czekaliśmy – zarówno jako zespół McDonald’s Polska, jak i polscy franczyzobiorcy i ich zespoły. Sytuacja ofiar wojny w Ukrainie dotyczy wielu z nas osobiście, ponieważ 10% naszych pracowników w Polsce to Ukraińcy. Dlatego od początku konfliktu udzielamy pomocy ofiarom. Przekazujemy bezpłatne posiłki w punktach dla uchodźców i w naszych restauracjach. Pomagamy także pracownikom McDonald’s z rynku ukraińskiego w znalezieniu miejsca pracy i zakwaterowania w ramach naszego systemu w Polsce. W ubiegłym tygodniu ruszył fundusz zapomogowy wspierający pracowników w sprowadzaniu rodzin z Ukrainy. Jesteśmy razem z naszymi franczyzobiorcami i zespołami. Cieszę się, że globalny zespół zarządzający podjął właściwą decyzję – mówi Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska.

McDonald’s Polska razem ze swoimi franczyzobiorcami udziela wsparcia osobom uciekającym przed wojną dostarczając bezpłatne, ciepłe posiłki oraz napoje w punktach pomocy uchodźcom i tam gdzie jest to potrzebne w restauracjach sieci. Lokale McDonald’s, szczególnie te zlokalizowane przy wschodniej granicy, stały się bezpiecznym miejscem odpoczynku uchodźców i są otwarte dłużej niż normalnie, niektóre nawet 24h.

W działania na rzecz uchodźców angażuje się również Fundacja Ronalda McDonalda, której ambulans udziela wsparcia medycznego w Przemyślu. Fundacja finansuje także łóżka dla rodziców dzieci z Ukrainy przebywających w szpitalach oraz zapewnia zakwaterowanie w Domach Ronalda McDonalda rodzinom ciężko chorych dzieci.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 2 000 000 zł ( Koszt zakupu wyposażenia restauracji wynosi średnio powyżej 4,5 mln zł. Cena nie jest wielkością stałą, ponieważ zależy od wielkości sprzedaży uzyskiwanej dotąd w restauracji – im większa sprzedaż, tym wyższa cena wyposażenia.)
  • Opłata wstępna: 45000 USD
  • Opłata bieżąca: % od sprzedaży całkowitej
  • Opłata marketingowa: % sprzedaży całkowitej

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram