Sieć in.Time otwiera zarówno kolejne jednostki własne, jak i studia działające na zasadzie franczyzy. To dopiero początek ekspansji marki, bowiem popularność treningów EMS w Polsce wciąż rośnie.
– Rok 2021 obfitował w wiele sukcesów i pod wieloma względami był dla nas przełomowy. W kwietniu nastąpiło otwarcie pierwszego franczyzowego studia in.Time w Bolechowicach, które już w pierwszych tygodniach funkcjonowania zyskało wielu klientów. Kolejne miesiące przyniosły natomiast duże zainteresowanie naszym modelem biznesowym i podpisanie umów franczyzowych na kolejne lokalizacje. Pomimo pandemii koronawirusa wciąż obserwowaliśmy rosnącą popularność treningu EMS, co skutkowało napływem nowych klientów – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy w sieci In.Time.
Bardzo intensywnie rozpoczął się dla sieci także rok bieżący, tylko w pierwszym kwartale ruszyły dwa własne studia zlokalizowane w Warszawie i aż cztery franczyzowe: w Wieliczce, Tarnowie oraz dwa we Wrocławiu.
Oferta franczyzowa in.Time zakłada dwie możliwości współpracy. Pierwsza w postaci studia jednostanowiskowego o powierzchni ok. 40-50 mkw. skierowana jest przede wszystkim do franczyzobiorców z mniejszych miast. Kwota inwestycji zaczyna się w tym przypadku od 90 tys. zł. Drugi wariant to studio dwustanowiskowe, które najlepiej sprawdzi się w większych miastach, w lokalach o powierzchni 70-80 mkw. Szacowny koszt takiej inwestycji oscyluje w granicach 210 - 230 tys. zł.
Jako franczyzodawca przekazujemy kompletną i, co najważniejsze, sprawdzoną koncepcję prowadzenia studio, dzięki czemu franczyzobiorca zostaje wyposażony we wszelkie narzędzia umożliwiające skuteczne zarządzanie na każdej płaszczyźnie działalności – mówi Kacper Orłowski. - W kolejnych miesiącach będziemy chcieli skupić się na pozyskiwaniu partnerów franczyzowych i utrzymaniu dynamiki rozwoju na wysokim poziomie. Z pewnością zadbamy również o to, aby nasz model franczyzowy był doskonalony i stawał się jeszcze bardziej atrakcyjny dla potencjalnych inwestorów. Biorąc pod uwagę duży potencjał treningu EMS, jesteśmy przekonani, że to dopiero początek ekspansji marki in.Time – dodaje.
Sieć in.Time szuka franczyzobiorców, którzy chcą aktywnie zaangażować się w prowadzenie studia EMS tak, by zapewnić świadczenie w nim usług na najwyższym poziomie. Indywidualne podejście do klienta, wysoki standard usług oraz dbałość o detale są bowiem kluczowe dla zbudowania przewagi konkurencyjnej i utrzymania lojalności klientów w tym biznesie.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji