MBE to jedna z najbardziej znanych konceptów franczyzowych oferujących kompleksowe usługi dla firm. Na rynku polskim działa od 2004 r. W tym roku za cel stawia sobie dynamiczny rozwój poprzez organizowanie nowych przedsięwzięć.
Na świecie firma ma już ponad 2500 punktów, więc można się domyślać, że strategia MBE zakłada dużo nowych otwarć w Polsce. Pod koniec roku oddziałów działających we franczyzie ma być już o 30 proc. więcej niż dziś, więc zostanie otwartych co najmniej kilka placówek. Na razie firma skupia się na większych miastach, choć ma też oddziały w Grodzisku Mazowieckim czy Siedlcach.
Ciekawym posunięciem mają być szkolenia dotyczące nie tylko tego, czym jest franczyza MBE, ale i przybliżająca sam koncept franczyzy. - Za główny cel na najbliższy rok firma stawia sobie, nie tylko dynamiczny rozwój, ale również aktywne zwiększanie świadomości i edukację społeczeństwa w obszarze coraz bardziej popularnego konceptu, jakim jest franczyza - mówi Ewelina Koniczuk, Retail Network Development Specialist w MBE Polska. Przyszli Franczyzobiorcy będą mieli możliwość poznania modelu biznesowego oraz marki MBE podczas organizowanych warsztatów franczyzowych, webinarów oraz innych wydarzeń branżowych. Zapytana o szczegóły tych wydarzeń Ewelina Koniczuk odpowiada jednak, że projekt dopiero rusza, dlatego nie może jeszcze mówić o szczegółach. Na razie wiadomo, że na styczeń planowany jest pierwszy webinar z tego cyklu.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji