Manufaktura Pana Balona

Data dodania: 1 października 2019
Kategoria:
Foto: Manufaktura Pana Balona

Pan Balon to zupełnie nowa na rynku polskim jakość oprawy imprez z udziałem balonów.

Firma powstała w 2014 roku. Działalność zaczynała od wykonywania dekoracji balonowych i obsługi eventów, gdzie doświadczony zespół dekoratorski gwarantuje kompleksową obsługę wydarzeń. W portfolio znajdują się bramy i girlandy z balonów, skomplikowane konstrukcje i niebanalne nadruki na balonach, bukiety oraz profesjonalne dekoracje imprez masowych – wraz ze zorganizowaniem hostess i hostów.

W związku z rozwojem, firma postanowiła rozwijać się poprze franczyzę. Aby zostać właścicielem pracowni balonowej wraz z punktem sprzedaży "Manufaktura Pana Balona" potrzebne jest tylko 25 tys. zł na start.

Manufaktury Pana Balona rozwijają się nie tylko horyzontalnie ( tworząc w szybkim tempie kolejne placówki ), lecz także wertykalnie - stawiając przede wszystkim na oferowany asortyment i usługi.

- W tym roku otworzyliśmy 25 punktów. Kolejnych 20 jest obecnie w frazie przygotowawczej, czyli franczyzobiorca "zarezerwował" wskazane miasto i poszukuje odpowiedniego lokalu. Telefony dzwonią praktycznie cały czas – mówi Tomasz Podgórski, CEO firmy.

Zarząd spółki co roku gości na międzynarodowych targach branżowych, co skutkuje wprowadzaniem do sieci produktów u usług, które odpowiadają obecnemu zapotrzebowaniu konsumenta, a także wysokich wymagań stawianych przez firmy. Manufaktury Pana Balona jako pierwsze w Polsce wprowadziły własne linie produktowe nawiązujące do kultury folkowej. Obecnie firma posiada unikatową maszynę do wykonywania skomplikowanych i personalizowanych balonów, dostępnych tylko w sklepach Pana Balona.

- Dynamiczny rozwój systemu franczyzowego jakim jest Manufaktura Pana Balona, pozwala stwierdzić, iż do końca 2020 sieć przekroczy 100 placówek na terenie kraju. Model współpracy i biznes plan jest opracowany w sposób, który zapewnia prowadzenie partnerskiego punktu i notującego zyski nawet w miejscowościach do 20.000 osób. Skalowalność tej franczyzy została doceniona przez inwestorów, którzy na chwile obecną postanowili zainwestować w rozwój sieci także po za granicami kraju. Na początku następnego roku rozpocznie działalność masterfranczyza na terenie Czech, a także Litwy. Popyt na usługi dekoratorsko-balonowe wzrasta wraz z rozwojem sieci społecznościowych  jak Facebook czy Instagram. Tę niszę skutecznie zagospodarowują jednostki Manufaktury Pana Balona –  dodaje Podgórski.

W 2020 roku - do sieci zostanie wprowadzona usługa, która zrewolucjonizuje całą branże eventową. Jednak z uwagi na ważny element zaskoczenia, na ten moment nie możemy zdradzić szczegółów podsumowuje Podgórski.

Więcej informacji na temat systemu franczyzowego Manufaktura Pana Balona

 

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design