Pan Balon to zupełnie nowa na rynku polskim jakość oprawy imprez z udziałem balonów.
Firma powstała w 2014 roku. Działalność zaczynała od wykonywania dekoracji balonowych i obsługi eventów, gdzie doświadczony zespół dekoratorski gwarantuje kompleksową obsługę wydarzeń. W portfolio znajdują się bramy i girlandy z balonów, skomplikowane konstrukcje i niebanalne nadruki na balonach, bukiety oraz profesjonalne dekoracje imprez masowych – wraz ze zorganizowaniem hostess i hostów.
W związku z rozwojem, firma postanowiła rozwijać się poprze franczyzę. Aby zostać właścicielem pracowni balonowej wraz z punktem sprzedaży "Manufaktura Pana Balona" potrzebne jest tylko 25 tys. zł na start.
Manufaktury Pana Balona rozwijają się nie tylko horyzontalnie ( tworząc w szybkim tempie kolejne placówki ), lecz także wertykalnie - stawiając przede wszystkim na oferowany asortyment i usługi.
- W tym roku otworzyliśmy 25 punktów. Kolejnych 20 jest obecnie w frazie przygotowawczej, czyli franczyzobiorca "zarezerwował" wskazane miasto i poszukuje odpowiedniego lokalu. Telefony dzwonią praktycznie cały czas – mówi Tomasz Podgórski, CEO firmy.
Zarząd spółki co roku gości na międzynarodowych targach branżowych, co skutkuje wprowadzaniem do sieci produktów u usług, które odpowiadają obecnemu zapotrzebowaniu konsumenta, a także wysokich wymagań stawianych przez firmy. Manufaktury Pana Balona jako pierwsze w Polsce wprowadziły własne linie produktowe nawiązujące do kultury folkowej. Obecnie firma posiada unikatową maszynę do wykonywania skomplikowanych i personalizowanych balonów, dostępnych tylko w sklepach Pana Balona.
- Dynamiczny rozwój systemu franczyzowego jakim jest Manufaktura Pana Balona, pozwala stwierdzić, iż do końca 2020 sieć przekroczy 100 placówek na terenie kraju. Model współpracy i biznes plan jest opracowany w sposób, który zapewnia prowadzenie partnerskiego punktu i notującego zyski nawet w miejscowościach do 20.000 osób. Skalowalność tej franczyzy została doceniona przez inwestorów, którzy na chwile obecną postanowili zainwestować w rozwój sieci także po za granicami kraju. Na początku następnego roku rozpocznie działalność masterfranczyza na terenie Czech, a także Litwy. Popyt na usługi dekoratorsko-balonowe wzrasta wraz z rozwojem sieci społecznościowych jak Facebook czy Instagram. Tę niszę skutecznie zagospodarowują jednostki Manufaktury Pana Balona – dodaje Podgórski.
W 2020 roku - do sieci zostanie wprowadzona usługa, która zrewolucjonizuje całą branże eventową. Jednak z uwagi na ważny element zaskoczenia, na ten moment nie możemy zdradzić szczegółów podsumowuje Podgórski.
Więcej informacji na temat systemu franczyzowego Manufaktura Pana Balona
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji