Sieć sklepów specjalizujących się w artykułach do wykończenia wnętrz odnotowuje pozytywne wyniki mimo pandemii koronawirusa. W 2021 roku firma spodziewa się utrzymania korzystnej sytuacji na rynku.
Rok 2020 był pełen wyzwań dla sieci franczyzowych, które borykały się z niepewnością, powstrzymując potencjalnych franczyzobiorców od decyzji o rozpoczęciu działalności. "Ekspansja naszej sieci zwolniła ze względu na panującą niepewność. Oczekujemy jednak, że w tym roku powrócimy do tempa rozwoju sprzed pandemii, z planami otwarcia nowych lokalizacji w całym kraju" – mówi Marcin Zieleśkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży hurtowej i sieci Majster Plus.
Sektor wykończenia wnętrz nadal rozwija się dynamicznie, co może stanowić zachętę do inwestycji. "Początkowe sceptyczne podejście naszych partnerów do prognoz na pierwszy kwartał ubiegłego roku okazało się nieuzasadnione. Trend aranżowania wnętrz, wzmacniany przez większą ilość czasu spędzanego w domach, przyczynił się do bardzo dobrych wyników sprzedażowych" – dodaje Zieleśkiewicz. Sieć wzbogaciła się także o nowe punkty.
Bieżący rok ma być kontynuacją korzystnej sytuacji w branży. Dodatkowym impulsem do rozwoju będą prace wykończeniowe w nowych nieruchomościach, które mimo kryzysu cieszą się dużym zainteresowaniem.
W sieci Majster Plus funkcjonuje już ponad 100 marketów należących do Grupy Kapitałowej VOX. Minimalna inwestycja w otwarcie sklepu wynosi 40 tys. zł, choć koszty mogą różnić się w zależności od lokalizacji. Przyszli partnerzy mogą liczyć na wsparcie franczyzodawcy w oszacowaniu tych wydatków. Sieć otwarta jest zarówno dla obecnych właścicieli sklepów budowlano-remontowych, jak i osób z doświadczeniem handlowym, planujących rozwój własnego biznesu w tej branży.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji