Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!

Data dodania: 15 maja 2023
Kategoria:

Intermarché, odpowiadając na potrzeby klientów poszukujących produktów spożywczych wysokiej jakości w przystępnych cenach, wprowadza markę parasolową O la la!, która zastąpi dotychczasowe francuskie marki, takie jak Saint Eloi czy Bouton d’Or. Ten krok jest efektem nowej strategii w obszarze marek własnych.

Sieć sklepów Intermarché dysponuje obecnie około 1500 produktami własnymi, podzielonymi na kilkanaście brandów. Po analizie i rewizji całego portfolio, Intermarché opracowało strategię dla tej kategorii, tworząc jednolitą markę O la la!, mającą silnie kojarzyć się z siecią i ugruntować pozycję w świadomości konsumentów.

Odpowiedź na potrzeby rynku

Wprowadzenie marki O la la! jest reakcją Intermarché na bieżące potrzeby polskich konsumentów oraz na sytuację gospodarczą, która sprzyja wyborowi marek własnych. Dane z końca 2022 roku wskazują, że w Polsce aż 13,5 mln gospodarstw domowych sięga po produkty marek własnych.

Oferta O la la! obejmuje różnorodne artykuły spożywcze: od przypraw, przez napoje i zdrowe przekąski, po dania obiadowe i produkty dla dzieci. Intermarché zastosowało różne cechy graficzne dla poszczególnych kategorii, aby zachować spójność i podkreślić ich indywidualność. Logo O la la! przybrało różne kolory, zależnie od rodzaju produktu.

Ekspansja i plany marki O la la!

W sklepach Intermarché już dostępnych jest 80 produktów marki O la la!, a do końca roku liczba ta ma wzrosnąć do 250, a docelowo – do około 600.

– Naszym celem na najbliższe 4 lata jest podwojenie sprzedaży marek własnych Intermarché. Wierzymy, że nowa marka parasolowa „O la la!” przyczyni się do realizacji tego celu, zdobywając zaufanie zarówno obecnych, jak i nowych klientów – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram