Intermarché, odpowiadając na potrzeby klientów poszukujących produktów spożywczych wysokiej jakości w przystępnych cenach, wprowadza markę parasolową O la la!, która zastąpi dotychczasowe francuskie marki, takie jak Saint Eloi czy Bouton d’Or. Ten krok jest efektem nowej strategii w obszarze marek własnych.
Sieć sklepów Intermarché dysponuje obecnie około 1500 produktami własnymi, podzielonymi na kilkanaście brandów. Po analizie i rewizji całego portfolio, Intermarché opracowało strategię dla tej kategorii, tworząc jednolitą markę O la la!, mającą silnie kojarzyć się z siecią i ugruntować pozycję w świadomości konsumentów.
Wprowadzenie marki O la la! jest reakcją Intermarché na bieżące potrzeby polskich konsumentów oraz na sytuację gospodarczą, która sprzyja wyborowi marek własnych. Dane z końca 2022 roku wskazują, że w Polsce aż 13,5 mln gospodarstw domowych sięga po produkty marek własnych.
Oferta O la la! obejmuje różnorodne artykuły spożywcze: od przypraw, przez napoje i zdrowe przekąski, po dania obiadowe i produkty dla dzieci. Intermarché zastosowało różne cechy graficzne dla poszczególnych kategorii, aby zachować spójność i podkreślić ich indywidualność. Logo O la la! przybrało różne kolory, zależnie od rodzaju produktu.
W sklepach Intermarché już dostępnych jest 80 produktów marki O la la!, a do końca roku liczba ta ma wzrosnąć do 250, a docelowo – do około 600.
– Naszym celem na najbliższe 4 lata jest podwojenie sprzedaży marek własnych Intermarché. Wierzymy, że nowa marka parasolowa „O la la!” przyczyni się do realizacji tego celu, zdobywając zaufanie zarówno obecnych, jak i nowych klientów – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji