Sieć salonów DepilConcept, specjalizująca się w trwałej depilacji, odnotowała wyjątkowy rok, z 50-procentowym wzrostem sprzedaży. Obecnie w Polsce działa 56 salonów tej marki.
W 2021 roku DepilConcept zanotowała imponujący wzrost sprzedaży, z historycznymi rekordami osiągniętymi przez niektóre salony. W planach jest dalszy rozwój sieci, z zamierzonym wzrostem do około 80 salonów w ciągu dwóch lat. W najbliższym czasie otwarte zostaną nowe placówki w kilku miastach Polski.
DepilConcept planuje wprowadzenie nowych technologii i podniesienie poziomu obsługi klienta, dążąc do ustalania nowych standardów w branży kosmetycznej.
DepilConcept oferuje szerokie wsparcie swoim franczyzobiorcom, zarówno tym, którzy chcą bezpośrednio zarządzać salonem, jak i inwestorom. Wsparcie obejmuje pomoc w wyborze lokalizacji, przygotowanie salonu, rekrutację i szkolenie pracowników oraz wsparcie marketingowe.
Aktualny koszt przystąpienia do sieci DepilConcept wynosi 79 700 zł netto w podstawowym planie inwestycyjnym, a całkowita kwota inwestycji w nowy salon oscyluje wokół 150 tys. zł netto.
– Od nowych franczyzobiorców nie wymagamy doświadczenia w branży kosmetycznej ani w prowadzeniu własnego biznesu. Od samego początku skupiamy się na pełnym wsparciu operacyjnym, marketingowym i serwisowym, dzięki czemu nauczymy każdego franczyzobiorcę krok po kroku, jak przy wykorzystaniu naszego know-how i przy zaangażowaniu osiągać zaplanowaną rentowność biznesu – mówi Kamil Miciałkiewicz. – Nasz biznes adresujemy m.in. do kobiet pracujących w korporacjach i chcących przejść na swoje, dla mam poszukujących stabilności w biznesie, dla par chcących wspólnie poprowadzić własną firmę oraz dla inwestorów (w tym mężczyzn), którzy myślą o atrakcyjnym zysku. Ważnym elementem jest zaangażowanie i realizacja naszego know-how – dodaje.
Rok 2021 był dla sieci DepilConcept czasem znaczącego wzrostu i rozwoju, z planami dalszej ekspansji i innowacji. Sieć oferuje atrakcyjny model franczyzowy, dostosowany do różnorodnych potrzeb inwestorów.