Eurocash chce pozyskiwać do franczyzy nawet 500 sklepów rocznie

Data dodania: 14 września 2022
Kategoria:

Grupa Eurocash przedstawiła plan rozwoju na najbliższe lata, koncentrując się na rozwijaniu franczyz i sieci partnerskich oraz umacnianiu swojej obecności na polskim rynku e-grocery, szczególnie przez Frisco. Dużą wagę przykłada do wsparcia franczyzobiorców, konsolidacji jednostek hurtowych i rozwijania platformy technologicznej dla sklepów lokalnych w Polsce.

Eurocash, z prawie 16 tysiącami sklepów i ponad 14% udziałem w rynku FMCG, planuje rozwijać swoje sieci franczyzowe i partnerskie, zamierzając inwestować około 500 milionów złotych w nadchodzących latach. Delikatesy Centrum również będą rozwijane w modelu franczyzowym. Eurocash dąży do zwiększenia sprzedaży w sklepach lokalnych i zmniejszenia różnicy cenowej między handlem niezależnym a dyskontami.

Zysk EBITDA i nowa strategia

Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash, podkreśla, że ogłoszona strategia koncentruje się na klientach, rozwoju technologii i poprawie konkurencyjności. Eurocash planuje także stworzenie zintegrowanego programu lojalnościowego dla wszystkich współpracujących marek.

Eurocash planuje połączyć siły swoich oddziałów hurtowych i stworzyć największą platformę handlową B2B w Polsce, oferującą wielokanałowe doświadczenie zakupowe. Firma dąży do synergii i wzrostu liczby zamówień w kanałach niestacjonarnych.

Grupa Eurocash zamierza również rozwijać się w detalicznym e-grocery, skupiając się na rozwijaniu Frisco, lidera na tym rynku, z planem generowania 1 miliarda złotych przychodów do końca 2025 roku.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design