Delikatesy Centrum - o kierunkach rozwoju zadecydowali franczyzobiorcy

Data dodania: 26 września 2023
Kategoria:

Grupa Eurocash, w ramach swojej strategii biznesowej na lata 2023-2025, otwiera nowy rozdział w rozwoju sieci franczyzowej Delikatesy Centrum. Nowa wersja 2.0 sieci zostanie rozwinięta przy aktywnym udziale franczyzobiorców i opierać się będzie na modelu zrównoważonego podziału zysków. Przedsiębiorcy, mający realny wpływ na kształtowanie kluczowych procesów, przyczynią się do osiągnięcia celu, jakim jest pozycja numer 1 w segmencie supermarketów proximity w Polsce.

Nowy model relacji z franczyzobiorcami

Zasadniczą zmianą w strategii 2.0 jest nowy model relacji z franczyzobiorcami. Teraz to oni decydują o kierunkach rozwoju sieci Delikatesy Centrum. Bez zgody przedstawicieli Rady Franczyzowej, zarządzający siecią nie będą mogli podejmować kluczowych decyzji, w tym zmian w asortymencie. Wiedza franczyzobiorców o potrzebach konsumentów staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na decyzje biznesowe.

Współpraca w ramach Grupy Eurocash

Grupa Eurocash już rok temu zapowiadała zmiany w swojej kluczowej sieci franczyzowej. Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Grupy Eurocash, podkreśla, że strategia 2.0 jest efektem współpracy z franczyzobiorcami, mających wpływ na wartości i kierunki rozwoju marki. W nowym modelu, franczyzobiorcy i pracownicy wspólnie wdrażają strategię, co stanowi o sile i efektywności tego podejścia.

Delikatesy Centrum 2.0 – Koncepcja i Cele

Nowa strategia Delikatesów Centrum zakłada rozwój sieci jako zorientowanego na obsługę marketu w pobliżu, idealnego na codzienne i cotygodniowe zakupy. Kluczowe obszary takie jak kategoria produktów świeżych, spersonalizowana obsługa i atrakcyjny asortyment zostaną wzmocnione. Wszystkie działania mają na celu osiągnięcie pozycji lidera na rynku i budowanie biznesu atrakcyjnego dla franczyzobiorców.

Grupa Eurocash wzmacnia zespół odpowiedzialny za rozwój sieci Delikatesy Centrum. Marek Lipka objął stanowisko Dyrektora Generalnego spółki Eurocash Franczyza, a Hugo Mesquita został Dyrektorem Generalnym Sklepów Własnych. Dołączenie Jarosława Moca jako Dyrektora ds. Asortymentu i Polityki Cenowej oraz Alessandro Bedy jako Dyrektora Marketingu stanowi kolejny krok w realizacji strategii 2.0, mającej na celu zbudowanie silnej i konkurencyjnej sieci franczyzowej.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design