Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozszerza funkcjonalność swojej aplikacji dla agentów o zaawansowane możliwości zarządzania relacjami z klientami. Najnowsza aktualizacja SADUS mobile przenosi pełen CRM do urządzeń mobilnych, umożliwiając agentom efektywniejszą pracę.
Aplikacja SADUS mobile, stanowiąca jeden z kluczowych elementów informatycznego ekosystemu dla partnerów SPECTRUM, została wzbogacona o nowy moduł CRM, który zapewnia agentom dostęp do kompleksowych narzędzi obsługi klienta bezpośrednio na urządzeniach mobilnych.
Nowa funkcjonalność CRM w aplikacji dla agenta SADUS mobile obejmuje:
Rozbudowa aplikacji SADUS mobile o zaawansowane funkcje CRM to kolejny krok w naszej strategii digitalizacji pracy agentów ubezpieczeniowych. Naszym celem jest dostarczanie narzędzi, które pozwalają partnerom biznesowym koncentrować się na rozwoju relacji z klientami, a nie na zadaniach administracyjnych – komentuje Artur Zajdel, prezes multiagencji Dom Ubezpieczeniowy Spectrum.
Nowa wersja aplikacji jest już dostępna dla wszystkich agentów współpracujących ze SPECTRUM i stanowi uzupełnienie wcześniejszych funkcjonalności, które obejmowały między innymi bezpieczny transfer zdjęć i dokumentów, skrzynkę pocztową czy kalendarz egzaminów i szkoleń.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji