W obliczu rosnącej inflacji, strefy OUTLET w sklepach Carrefour zyskują na popularności. Zostaje odnotowany wzrost liczby nowo otwartych stref wyprzedażowych, gdzie w drugim kwartale bieżącego roku otwarto 60 nowych miejsc, a w całym 2022 roku już ponad 120.
Strefy te funkcjonują zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach Carrefour, oferując klientom bogaty asortyment produktów niespożywczych w konkurencyjnych cenach.
Klienci w strefach OUTLET znajdą różnorodne produkty przemysłowe, w tym artykuły do domu, sprzęt sportowy, produkty ogrodowe, tekstylia, zabawki oraz sprzęt RTV i AGD. Towary te grupowane są w różnych przedziałach cenowych: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł. Dostępne są również wyjątkowe oferty, z najtańszymi produktami dostępnymi już za 29 groszy. Dodatkowo, co 2 tygodnie, klienci mogą spodziewać się nowej dostawy produktów.
Paweł Gadawski, Dyrektor Handlowy Produktów Non-food w Carrefour Polska, podkreśla, że celem sieci jest zapewnienie klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. W odpowiedzi na wysoką inflację, Carrefour otwiera kolejne strefy OUTLET, które już podczas testów w 2020 roku zyskały na popularności. Dalsza ekspansja stref OUTLET ma na celu umożliwienie klientom dokonywania kompleksowych zakupów po niższych cenach.
Od marca 2022 roku, liczba stref OUTLET w Carrefour wzrosła o około 60 lokalizacji, a od początku roku – o 120 nowych stref. Obecnie w całej Polsce działa już ponad 155 stref OUTLET, co umożliwia dostęp do okazyjnych cen nawet mieszkańcom mniejszych miejscowości. Projekt ten jest obecnie testowany również w sklepach franczyzowych Carrefour, co świadczy o dynamicznym rozwoju i adaptacji sieci do zmiennych warunków rynkowych.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji