Sieć supermarketów Bricomarché, specjalizująca się w kategorii „dom i ogród”, poszerza swoją ofertę produktów marek własnych, wprowadzając nowe artykuły Kraftline oraz Kraftline Pro.
W odpowiedzi na rynkowe trendy, klienci będą mogli nabyć narzędzia ścierne, tarcze diamentowe i korundowe. Bricomarché planuje dalsze rozszerzanie tej gamy produktowej.
Muszkieterowie, zarządzający siecią Bricomarché, aktywnie rozwijają marki własne, oferując produkty Kraftline i Krafline Pro, produkowane przez renomowaną firmę Saint Gobain. Tarcze korundowe posiadają certyfikat OSA, a produkty pakowane są ekologicznie. Większość asortymentu jest produkowana w Polsce, co skraca łańcuch dostaw i gwarantuje wysoką jakość.
Bricomarché, reagując na potrzeby rynku, poszerza swój asortyment o kolejne produkty marek własnych. Innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości mają na celu zagwarantowanie klientom lepszej jakości w atrakcyjnej cenie. Nowa marka własna jest ważnym krokiem w dynamicznym rozwoju sieci.
Grupa Muszkieterów, obejmująca sieci Intermarché i Bricomarché, jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców. W 2021 roku obroty Grupy wyniosły blisko 8,9 mld złotych. Grupa, ceniona w branży, jest obecna w Polsce, Francji, Belgii i Portugalii, co świadczy o jej międzynarodowym zasięgu i wpływie.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji