Obserwuje się rosnącą liczbę partnerów sieci Komfort, którzy decydują się na wzbogacenie oferty swoich sklepów o produkty z kategorii kuchnia i łazienka. Sieć ta notuje również przystąpienie placówek w nowych lokalizacjach. Ten model biznesowy odnosi sukces w mniejszych miejscowościach z populacją od 20 do 80 tysięcy mieszkańców.
Aktualnie sieć Komfort składa się z 160 sklepów, w tym 64 działających w modelu franczyzowym. Tradycyjnie skupiona na asortymencie podłogowym i drzwiowym, sieć sukcesywnie poszerza ofertę o produkty niezbędne do wyposażenia kuchni i łazienek. Wzbogacenie asortymentu interesuje również franczyzobiorców Komfortu.
Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy w Komfort, podkreśla: "W ubiegłym roku otworzyliśmy 4 nowe sklepy franczyzowe i przeprowadziliśmy 7 inwestycji, polegających na przebudowie istniejących sklepów franczyzowych i rozszerzeniu ich oferty. Cieszymy się z zaufania naszych partnerów i zainteresowania nowym asortymentem w naszej sieci. Zwiększa się liczba zapytań o przebudowę sklepu, a na ten rok zaplanowaliśmy już 6 nowych inwestycji w sklepach franczyzowych." Dodaje ona, że sieć rozwija się także o nowe placówki. "W tym roku otworzyliśmy już 2 nowe sklepy, a kolejne 4 lokalizacje są w trakcie projektowania i budowy. Planujemy otwarcie sklepów m.in. w Gnieźnie, Limanowej i Wąbrzeźnie."
Równolegle z poszerzeniem asortymentu, Komfort kontynuuje rozwój konceptu franczyzowego. "Nasz model biznesowy cieszy się dużym zainteresowaniem i świetnie sprawdza się w mniejszych miejscowościach liczących od 20 do 80 tysięcy mieszkańców. Planujemy dotrzeć do naszych klientów z jeszcze szerszą ofertą, obejmującą kuchnie i łazienki" – mówi Marta Parafińska.
Odpowiadając na potrzeby konsumentów, Komfort nie ogranicza się do rozbudowy asortymentu w salonach stacjonarnych, ale również rozwija kanały sprzedaży omnikanałowej. Klienci mogą rozpoczynać zakupy na stronie internetowej Komfortu, a kończyć je w dowolnym salonie stacjonarnym i odwrotnie.
Opłata za dołączenie do sieci Komfort rozpoczyna się od 95 tys. zł netto. W ramach tej opłaty franczyzobiorca otrzymuje w pełni wyposażony salon sprzedaży oraz kompleksowe wsparcie w zakresie szkoleń, operacji, promocji i marketingu. Dodatkowo, franczyzobiorcy korzystają z opieki przedstawicieli regionalnych od momentu podpisania umowy aż do końca jej obowiązywania.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji