Biedronka szuka franczyzobiorców

Data dodania: 16 października 2019
Kategoria:
Foto: Biedronka szuka franczyzobiorców

Grupa Jerónimo Martins poinformowała oficjalnie, że poszukuje chętnych do współpracy w ramach franczyzy.

Co ciekawe, projekt związany z rozwojem placówek partnerskich w sieci Biedronka był prowadzony już od kilku lat – model funkcjonował głównie w mniejszych miejscowościach o liczbie mieszkańców do kilku tysięcy. Działania te były prowdzone jednak po cichu i oficjalnie sieć nie afiszowała się z franczyzą.
Pierwszy sklep prowadzony przez Partnerów Biznesowych Biedronka otworzyła ponad 10 lat temu. Obecnie w całym kraju jest to ok. 70 placówek, co jest znikomą liczbą w skali całej sieci, która ma 2900 placówek własnych.

Partner, który chciałby przystąpić do sieci sklepów Biedronka, powinien dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) najlepiej w miejscowości 3-5 tys. mieszkańców oraz możliwościami finansowymi przystosowania obiektu do standardów sieci Biedronka. Sklepy partnerskie będą otwierane w całej Polsce.

- Sklepy naszych Partnerów będą sprzedawać towar pochodzący z magazynu centralnego Biedronki. Wyjątek stanowi pieczywo, które jest dostarczane przez lokalnych dostawców. W nowo otwieranych sklepach prowadzonych przez naszych Partnerów będzie też prowadzona sprzedaż z lady tradycyjnej, oferującej świeże mięso, wędliny i sery. Takie lady wprowadzamy również do wybranych sklepów Biedronka w całej Polsce - mówi Ewa Micińska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w sieci Biedronka.

Biedronka wyposaży sklep oraz ladę tradycyjną we wszystkie potrzebne urządzenia i dostarczy do niego towar, przekaże know–how i na bieżąco będzie wpierać działalność handlową w zakresie marketingu. Każdy Partner oraz jego personel zostanie przeszkolony w zakresie standardów sieci Biedronka.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design