W ostatnią sobotę, 4 grudnia 2021 r., sieć Auchan poszerzyła swoją obecność, otwierając dwa sklepy osiedlowe o nowym, mniejszym formacie – w Ostrowie Wielkopolskim oraz Sobótce, każdy o powierzchni około 200 m2. Asortyment każdego z tych sklepów został dostosowany do lokalnych potrzeb i oczekiwań klientów. Partnerstwo franczyzowe nawiązano z firmą Mirfex Sp.j.
Badania przeprowadzone przez Auchan na polskim rynku w maju tego roku wskazują, że dla konsumentów sieci kluczowe są aspekty takie jak: dostępność produktów wysokiej jakości (89%), bogata i zróżnicowana oferta produktów (87%) oraz bliskość sklepu do domu klienta (85%). Znaczną uwagę respondentów przyciąga również obecność kas samoobsługowych (80%).
Sklepy Moje Auchan proponują konkurencyjną cenowo gamę produktów, obejmującą świeże artykuły spożywcze, produkty trwałe, a także środki chemiczne, produkty BIO i wegańskie. Oferta zawiera ponad 800 produktów marek własnych Auchan, w tym serię Pewni Dobrego. W każdym z nowo otwartych sklepów dostępne są dwie kasy dla klientów – jedna tradycyjna i jedna samoobsługowa.
Klienci cenią sobie zakupy w pobliżu domu, co pozwala im zaoszczędzić czas, ograniczyć dojazdy i lepiej zorganizować swój dzień. Auchan stawia na bycie bliżej klientów, dlatego inwestuje w rozwój sklepów osiedlowych. Najnowsze sklepy w Ostrowie Wielkopolskim i Sobótce są najmniejszymi w tej formacie. Firma odpowiada na potrzeby i oczekiwania klientów, dostosowując ofertę produktową sklepów Moje Auchan do wymagań lokalnych społeczności.
– Jesteśmy przekonani, że klienci docenią szeroki wybór produktów w przystępnych cenach – mówi David Lovera, dyrektor ds. franczyzy w Auchan Retail Polska. – Obserwujemy również znaczne zapotrzebowanie na tego rodzaju partnerstwo ze strony franczyzobiorców – dodaje D. Lovera.
Obecnie Auchan Retail Polska zarządza 12 sklepami franczyzowymi. Do roku 2025 plany firmy przewidują posiadanie 300 sklepów franczyzowych tego typu.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji