36 MINUT – franczyza na trudne czasy

Autor: MK
Kategoria:

Franczyza, która jako model biznesowy zyskuje w Polsce coraz większą popularność, to doskonałe rozwiązanie na czas rynkowej i gospodarczej niepewności, pod warunkiem jednak, że wybierzemy sprawdzoną propozycję, bazującą na wieloletnim doświadczeniu i elastycznym, partnerskim podejściu, jaką oferuje największa w Polsce sieć butikowych klubów treningowych 36 MINUT.

Sieć 36 MINUT jeszcze przed wybuchem pandemii obrała kierunek rozwoju w nurcie medical fitness i to podejście okazało się strzałem w dziesiątkę. Dziś wiele klubów spełnia wymogi stawiane podmiotom leczniczym.

Jedyna na polskim rynku oferta, łącząca wiedzę medyczną, fizjoterapeutyczną i z zakresu kultury fizycznej, w połączeniu z unikatowym modelem obsługi klienta, zapewniła marce stabilność i systematyczny, nieprzerwany wzrost w czasie, gdy wiele sektorów gospodarki, w tym branża fitness, musiało stawić czoła kryzysowi. W tym przypadku wsparcie franczyzodawcy eliminuje ryzyko niepowodzenia związanego z wahaniami rynkowymi i gospodarczymi pod warunkiem realizacji standardów sieci.

Krzysztof Kopka, CEO 36 MINUT, mówi: Od kilku lat rośnie świadomość profilaktycznej roli ruchu. We Francji gimnastykę przepisuje się na receptę, a WHO w ramach programu Rehabilitacja 2030 wskazała poprawę funkcjonowania społeczeństwa jako jeden z głównych celów rehabilitacji rozumianej jako wyjście naprzeciw potrzebom tych, którzy w codziennym życiu doświadczają ograniczeń fizycznych i psychicznych. Szacuje się, że już ponad 2,3 mld ludzi na świecie wymaga takiego wsparcia, a nasza marka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. W tym kontekście inwestycja w butikowe studio treningu wydaje się bardzo trafnym posunięciem. Pomimo zapowiadanych czarnych scenariuszy – tak podczas pandemii, jak i teraz – nie notujemy spadku zainteresowania naszym konceptem treningowym. Otwieramy nowe kluby, w których lokalna społeczność może efektywnie dbać o swoje zdrowie pod okiem fizjotrenerów. Wprowadzamy też nowe rozwiązania, m.in. zajęcia grupowe i usługi dodatkowe, by być jeszcze bliżej naszego klubowicza i odpowiadać na jego potrzeby.

Rafał Huebner, manager ds. rozwoju sieci 36 MINUT, dodaje: Nasza propozycja opiera się na fundamencie, jaki stanowią wieloletnie doświadczenie i know-how. Śledzimy trendy i reagujemy na zmiany, zapewniając wsparcie w budowaniu strategii rozwoju klubu w odpowiedzi na specyfikę i potencjał lokalnego rynku. Niepowtarzalność konceptu zapewnia nam stabilne i wysokie miejsce na rynku franczyzowym. W odpowiedzi na potrzeby partnerów rozwijamy naszą ofertę szkoleniową oraz pakiet narzędzi wspierających rozwój biznesu pod szyldem 36 MINUT. Zapewniamy opiekę na każdym etapie działalności klubu, w tym m.in. pomoc na etapie pozyskiwania i adaptacji lokalu, szerokie wsparcie marketingowe, sprzedażowe i szkoleniowo-coachingowe.

Potencjalnych franczyzobiorców przyciąga fakt, że 36-minutowy trening obwodowy z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń, w połączeniu jakością obsługi na poziomie premium, nie ma konkurencji na rodzimym rynku. Butikowe rozwiązanie, usługa „tailor made”, jest odporna na kryzys. W kontekście utrzymania rentowności klubu bardziej istotna od liczby klubowiczów (w których pozyskaniu aktywnie wspieramy naszych franczyzobiorców) okazuje się bowiem jakość świadczonej usługi – a do tego przygotowujemy naszych partnerów od pierwszych dni współpracy.

Bartłomiej Kołodziejek, dyrektor operacyjny 36 MINUT, podkreśla, że franczyza 36 MINUT opiera się na sprawdzonym modelu wypracowanym w klubach własnych. Potencjalni partnerzy zyskują poczucie bezpieczeństwa: Zanim podjęliśmy decyzję o rozwoju biznesu w modelu franczyzowym, przez dwa lata rozwijaliśmy własne placówki, usprawnialiśmy procesy i procedury, tak aby docelowo zaproponować naszym partnerom sprawdzony model biznesowy. Obecnie sieć liczy 7 placówek własnych oraz 45 franczyzowych. Przywiązujemy dużą wagę do aspektu finansowego – decyzję o otwarciu nowego klubu poprzedza dogłębna analiza w tym obszarze. Biznesplan bezwzględnie musi spełniać kluczowe wytyczne – jeśli nie mamy 100-procentowej pewności dotyczącej rentowności naszego biznesu w danym mieście czy lokalu, nie decydujemy się na uruchomienie klubu w tej lokalizacji. Wiążemy się z naszymi partnerami na minimum 5 lat, więc bezpieczna, przewidywalna i transparentna inwestycja jest bardzo ważna. Zapewniamy naszemu franczyzobiorcy komfort, by mógł się skupić na rozwoju klubu i realizacji współpracy w dwóch wymiarach: pierwszy to oferowanie klubowiczom najwyższej jakości świadczonych usług, a drugi to realizacja budżetu. Utrzymanie wysokich wskaźników w tych dwóch obszarach gwarantuje osiągnięcie BEP w trzecim miesiącu od otwarcia klubu oraz zwrot z inwestycji po 18 miesiącach jego funkcjonowania.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 150 000 zł netto
  • Opłata wstępna: 59 000 zł
  • Opłata bieżąca: 5 000 zł
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram