Wsparcie RE/MAX na każdym etapie

Autor: MK
Data dodania: 22 lipca 2021
Kategoria:

Dziś, będąc prawie pół roku w sieci mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że hasło RE/MAX “Samodzielny ale nie sam” brzmi dobrze, ale działa jeszcze lepiej i doskonale podsumowuje wartość, którą na co dzień otrzymuję w ramach tej franczyzy - mówi Jarosław Sułek, franczyzobiorca RE/MAX Polska, właściciel biura RE/MAX Living w Krakowie.

Skąd pomysł na biznes w branży nieruchomości? Dlaczego wybrałeś franczyzę RE/MAX? Czym kierowałeś się przy wyborze franczyzy?

Pomysł na biznes w tej branży dojrzewał powoli. Swoje ostatnie prawie 20 lat byłem związany z branżą IT. Jakkolwiek, temat nieruchomości pojawił się również dość dawno, bo ponad 10 lat temu - wówczas bardziej przy okazji, jako możliwość inwestycji kapitału i budowania portfela prywatnych aktywów. W ramach poznawania rynku i poszerzania grona znajomych z tej branży, czułem coraz silniejszą pokusę, żeby poświęcić tematyce rynku nieruchomości więcej czasu. Zastanawiałem się jak najlepiej wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenia i co może połączyć dla mnie obie branże. Odpowiedź okazała się prosta… ludzie.
Tworzenie i prowadzenie zaangażowanych i odnoszących sukcesy zespołów było dla mnie od wielu lat główną motywacją zawodową. Świadomość, że mogę zbudować od początku kolejny zespół, w zupełnie innej branży, tworząc przy tym biznes dla siebie, i pomagając zbudować biznes innym ostatecznie przesądziło o decyzji.

A dlaczego RE/MAX?

Pracując w IT, w strukturach międzynarodowych, byłem od lat pod wrażeniem, w szczególności, amerykańskiej kultury organizacyjnej i stylu zarządzania. Zmieniając branżę zależało mi niezmiennie na dostępie do wartości, które są z tym związane. Stąd też, wybór RE/MAX, jako międzynarodowej marki o amerykańskich korzeniach, był praktycznie oczywisty.

Jakie były Twoje oczekiwania i jakie obawy przed podpisaniem umowy franczyzowej, a jak się czujesz teraz, będąc w sieci już 5 miesięcy?

Jestem typem pioniera, motywuje mnie możliwość wytyczania nowych kierunków i sposobów działania - wchodząc we franczyzę poszukiwałem modelu biznesowego, który dostarczy mi dużo swobody, przy jednoczesnym wsparciu w tych obszarach prowadzenia działalności, z którymi nie miałem wcześniej do czynienia. Dziś, będąc prawie pół roku w sieci mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że hasło RE/MAX “Samodzielny ale nie sam” brzmi dobrze, ale działa jeszcze lepiej i doskonale podsumowuje wartość, którą na co dzień otrzymuję w ramach tej franczyzy.

Czy mógłbyś opisać, jak wyglądało Twoje wdrożenie do sieci RE/MAX, od momentu podpisania umowy franczyzowej do oficjalnego otwarcia biura RE/MAX Living w Krakowie?

Rozpoczynając przygodę z prowadzeniem własnego biznesu w RE/MAX zależało mi przede wszystkim na możliwości stopniowego startu, tak, aby swobodnie zakończyć moje poprzednie zobowiązania. Dzięki elastyczności biura regionalnego RE/MAX udało się to osiągnąć i zaplanować wiele aktywności jeszcze przed oficjalnym otwarciem biura. Teraz zaczynamy już działać na 100%, ale te parę miesięcy “rozgrzewki” w prowadzeniu biznesu były bardzo pomocne, żeby móc płynnie wystartować.

Jesteś już po oficjalnym otworzeniu biura, jak obecnie wygląda Twoja współpraca z konsultantem biznesowym? Czy wsparcie, które otrzymujesz od RE/MAX Polska spełnia Twoje oczekiwania?

Jednym z niewątpliwych atutów modelu wsparcia w RE/MAX jest obecność konsultanta biznesowego. Po latach korporacyjnej przygody pozwoliło mi to wejść we własny biznes samodzielnie, ale nie samemu (śmiech) i o wiele szybciej poczuć się integralną częścią RE/MAX. W dużej mierze stało się to również dzięki otwartości i wsparciu biura regionalnego RE/MAX Polska, które aktywnie angażuje się na każdym etapie naszego wzrostu.

Prowadzisz obecnie rekrutację, budujesz zespół profesjonalnych agentów. Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać agentem nieruchomości biura RE/MAX Living w Krakowie?

Jak już wcześniej wspomniałem, budowanie i prowadzenie zespołów było moją pasją niemal od początku kariery zawodowej. Od tego czasu w rekrutacyjnych poszukiwaniach konsekwentnie stawiałem na osoby ambitne, otwarte, autentyczne i…z dużym poczuciem humoru. Tylko wtedy, kiedy praca może być zabawą, przestaje być pracą, a może stać się pasją. Częścią misji RE/MAX w Polsce jest transformacja na lokalnym rynku pośrednictwa nieruchomości. To ambitny cel, a duże cele można osiągać tylko ze zmotywowanym zespołem, który potrafi zjednoczyć się wokół określonych wartości. To dla nas ważny temat. Jeśli chodzi o kompetencje, w naszym zespole znajdą miejsce zarówno osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z branżą nieruchomości jak i te, którym model wsparcia biznesu agenta pozwoli rozwinąć skrzydła i w pełni wykorzystać drzemiący w nich potencjał.
Uważam, że międzynarodowość RE/MAX, daje dodatkowo szansę osobom, które chciałyby wykorzystać znajomość języków obcych w prowadzeniu biznesu w skali całego świata.

Biznes z RE/MAX to biznes w oparciu o wartości. Jakimi wartościami kierujesz się budując swój zespół agentów? Co według Ciebie jest najważniejsze?

Spójne wartości to fundament silnego biznesu. Oprócz cech agenta, które wymieniłem wcześniej, w naszym zespole kluczowe wartości, na których budujemy to zaufanie, wzajemny szacunek i współodpowiedzialność za sukces naszego biznesu.

RE/MAX to biznes, który buduje i mocno wspiera biznesy nie tylko franczyzobiorcy, ale również agenta nieruchomości. Jakie korzyści otrzymuje agent nieruchomości budując swój biznes w RE/MAX Living w Krakowie?

Agent nieruchomości, który rozpoczyna współpracę z RE/MAX Living może przede wszystkim liczyć na to, że trafi do grona profesjonalistów, zdeterminowanych do pracy w służbie naszym klientom, wspierających się nawzajem, aby wspólnie świadczyć serwis najwyższej jakości i prowadzić -jakby “przy okazji” - (śmiech) dochodowy biznes.
W ramach wsparcia ze strony naszego biura, agent otrzymuje również dostęp do lokalnych, regionalnych i międzynarodowych szkoleń i możliwość regularnego uczestnictwa w kampaniach, które mają na celu ciągłe doskonalenie w zawodzie i pomoc w utrzymaniu roli lidera w branży.
Oprócz, po prostu, fajnych ludzi oferujemy również dostęp do komfortowego biura i nieograniczonych porcji dobrej kawy (śmiech).

Warto też odpocząć, po dniu ciężkiej pracy. Co Cię relaksuje? Jak spędzasz wolny czas?

Na obecnym etapie, w którym jesteśmy jako biuro czas wolny to luksus, na który rzadko można sobie pozwolić. Dlatego, w ramach relaksu zajmuje się dalszym pochłanianiem wiedzy o branży i prowadzeniu biznesu. Mam też nadzieję zrealizować w końcu cel 52 książek przeczytanych w tym roku oraz powrócić do moich ogrodniczych pasji i zakończyć 8 letni już projekt sadzenia trawnika w ogrodzie (śmiech).

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: kwota uzależniona od lokalizacji biura
  • Opłata wstępna: jednorazowa ustalana indywidualnie dla każdego franczyzobiorcy
  • Opłata bieżąca: stała opłata miesięczna, niezależna od ilości przeprowadzonych transakcji, uruchamiana najpóźniej 90 dni od daty zawarcia umowy franczyzowej
  • Opłata marketingowa: Określony procent od uzyskanych przychodów do biura regionalnego

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram