Sieć kawiarni The White Bear Coffee, założona w Białymstoku, zakończyła pierwsze półrocze 2023 roku z dwoma nowymi otwarciami i czterema umowami franczyzowymi. Według Łukasza Kalicińskiego, współwłaściciela franczyzy, popularność sieci wynika z połączenia wysokiej jakości produktów, oryginalnego designu wnętrz oraz wyjątkowej obsługi, co sprawia, że goście nie czują się jak w typowej sieciówce.
The White Bear Coffee wyróżnia się energetycznym klimatem, intrygującymi dodatkami, kolażowymi obrazami oraz barwnym i fakturalnym designem. Właśnie to zachęca klientów do współpracy i stawania się franczyzobiorcami.
W 2023 roku sieć powiększyła się o kawiarnie w Krakowie i Lublinie, a kolejne cztery punkty – w Łodzi, Legnicy, Kaliszu i Łomży – są w przygotowaniu. Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci, przewiduje, że do końca roku liczba kawiarni wzrośnie do 15.
The White Bear Coffee oferuje model kawiarni obsługującej zamówienia na miejscu, na wynos i w dostawie, z menu zawierającym klasyczne kawy, kawy przelewowe specialty, herbaty, lemoniady, kanapki, desery i lody własnej marki. W planach jest także wprowadzenie świeżo wyciskanych soków.
Franczyzobiorcy mogą rozwijać działalność poprzez punkty wynosowe, okna lub mobilne riksze, co pozwala na zwiększanie zysków przez cały rok lub sezonowo. Kaliciński podkreśla elastyczność modelu franczyzy, pozwalającą na dostosowanie oferty do lokalnych potrzeb, co jest widoczne np. w większym nacisku na desery w miejscowościach turystycznych lub na ofertę śniadaniową w Krakowie.
Założona w 2019 roku w Białymstoku, The White Bear Coffee liczy obecnie 11 kawiarni w Polsce, w tym w Warszawie, Krakowie, Lublinie i Suwałkach. Oprócz sieci kawiarni, właściciele prowadzą palarnię kawy oraz sklep stacjonarny i internetowy.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji