Stava i Restaumatic ułatwiają zarządzanie dowozami

Data dodania: 6 maja 2022
Kategoria:

Stava i Restaumatic zintegrowały swoje systemy informatyczne, umożliwiając restauracjom wygodne przekazywanie zamówień do realizacji przez wyspecjalizowanych gastro-kurierów. Ta współpraca automatyzuje proces przydzielania zamówień otrzymanych przez restauracje korzystające z oprogramowania Restaumatic, kurierom Stava.

Rola integracji technologicznych w sektorze dostaw jedzenia

Integracja technologiczna między Stava i Restaumatic jest kluczowa dla wzrostu rynku dowozów jedzenia. "Współpraca ta jest krokiem w stronę usprawnienia procesów obsługi zamówień na dowóz i realizacji naszej wizji rozwoju oferty dla gastronomii" – mówi Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava S.A. Integracja tych systemów pozwala restauracjom na efektywniejsze zarządzanie zamówieniami z różnych źródeł i przekazywanie zleceń kurierom.

Korzyści dla restauracji

Dzięki współpracy Stava i Restaumatic, personel restauracji nie musi ręcznie przekazywać zamówień, menu czy adresów pomiędzy różnymi aplikacjami, co ogranicza ryzyko błędów i skraca czas realizacji zamówień. "Naszym celem jest pomoc w prowadzeniu i rozwoju biznesów gastronomicznych" – mówi Marek Skubacz, prezes Restaumatic. Podnosi to efektywność działania restauracji i umożliwia skupienie się na głównych aspektach działalności.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design