Sieć 36 MINUT dąży do otwarcia 100 placówek

Autor: JCB
Data dodania: 18 lipca 2022
Kategoria:

Butikowe kluby treningowe doskonale sprawdzają się zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach, gdzie często stanowią jedyną tego typu ofertę.

Sieć 36 MINUT działa na rynku od 2011 roku, a pierwsze kluby powstały w Poznaniu. Szybki rozwój sieci nastąpił jednak dopiero w 2020 roku, kiedy to firma pozyskała inwestora zewnętrznego. Zaczęła się też dynamicznie rozwijać poprzez franczyzę.

Dziś mamy 50 klubów w całej Polsce, z czego 13 to placówki własne. Pozostałe należą do franczyzobiorców. Szczególnie cieszy nas fakt, że część naszych partnerów decyduje się na otwarcie kolejnych klubów pod naszą marką. To dla nas najlepsza rekomendacja – mówi Rafał Huebner, menedżer odpowiedzialny za dział ekspansji sieci. – W każdym miesiącu otwieramy średnio dwa nowe kluby. Nasze plany – zarówno na rok bieżący, jak i przyszły – przewidują rozwój w tempie ponad 20 klubów rocznie. W niedalekiej perspektywie chcemy osiągnąć pułap 100 placówek w całej Polsce – zapowiada.

Co warto podkreślić, kluby 36 MINUT w przeważającej większości mają status podmiotu leczniczego. W takich placówkach są zatrudnieni fizjoterapeuci z wykształceniem medycznym. Klienci mogą więc liczyć na kompleksową opiekę. – Około 75% naszych klientów nie miało wcześniej styczności z żadnym klubem fitness – mówi Rafał Huebner. – Wyróżniamy się na rynku tym, że oferujemy treningi pod okiem fizjotrenera, a nasz program ćwiczeń i specjalistyczne maszyny, w które wyposażone są kluby, umożliwiają uzyskanie pożądanych efektów przy dwóch treningach w tygodniu trwających po 36 minut – dodaje.

Kluby 36 MINUT z powodzeniem działają zarówno w dużych miastach (tam najlepiej wybierać lokalizacje w dzielnicach sypialnianych), jak i w mniejszych miejscowościach liczących 15-60 tys. mieszkańców. Sieć koncentruje się obecnie na rozwoju przede wszystkim w Wielkopolsce, na Śląsku, Dolnym Śląsku, a także na Pomorzu i Pomorzu Zachodnim.

Franczyzobiorca, który chce otworzyć klub treningowy należący do sieci 36 MINUT, powinien dysponować lokalem o powierzchni 120-200 m kw. znajdującym się na parterze z dostępnym w pobliżu parkingiem. Kwota inwestycji wynosi ok. 300 tys. zł, w tym 59 tys. zł to opłata wstępna za przyłączenie do sieci (zapewniająca szereg benefitów) i udostępnienie know-how. Zwrot zainwestowanych środków następuje średnio w ciągu dwóch lat. Franczyzobiorcy sieci mogą liczyć na szerokie wsparcie, m.in. w wyborze lokalizacji, pomoc w rekrutacji i przeszkoleniu personelu, a także na stałą opiekę menedżera, doradztwo w zakresie marketingu oraz informacje o tym, jak prowadzić rentowny biznes.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 150 000 zł netto
  • Opłata wstępna: 59 000 zł
  • Opłata bieżąca: 5 000 zł
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku
Data dodania: 24 listopada 2022
W 2023 roku płaca minimalna wzrośnie w Polsce dwa razy

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram