W ubiegłym roku sieć sklepów marki KOMFORT w Polsce powiększyła się o 18 sklepów - 7 własnych oraz 11 w systemie franczyzy depozytowej.
Wyremontowanych zostało także 13 sklepów własnych, a 6 sklepów starej franczyzy przekształcono w nową franczyzę depozytową. Nowe lokalizacje i zmiany dotyczyły sklepów w zarówno dużych, jak i średnich miastach. Celem na rok 2019 jest otwarcie kolejnych sklepów własnych oraz franczyzowych, a także wyremontowanie 15 sklepów funkcjonujących w sieci.
Dynamiczny rozwój sklepów marki KOMFORT to synergia dobrej strategii, konsekwencji w jej realizacji, a przede wszystkim słuchania klienta i odpowiadania na jego potrzeby. KOMFORT rośnie i ulega zmianom: nowe lokalizacje, remonty, odświeżenie i rearanżacja istniejących sklepów - własnych, jak i franczyzowych. Owocem tych starannych działań było 166 sklepów w całej Polsce na koniec 2018 roku.
- Cieszymy się, że z roku na rok dajemy klientom coraz większy i komfortowy dostęp do naszych produktów tam, gdzie tego potrzebują. Poza otwarciami w nowych lokalizacjach, dokonujemy remodelingu istniejących sklepów, gdyż zależy nam na jednolitym standardzie we wszystkich sklepach sieci. Proces dotyczy sklepów własnych i franczyzowych – te ostatnie jednocześnie przekształcamy w bardziej sprawdzony model franczyzy depozytowej. Odpowiednia ekspozycja trudnych w wyborze produktów jest bardzo istotna, a dla nas priorytetem jest to, aby klient czuł się w sklepie dobrze, swobodnie, był zaopiekowany i dokonał jak najlepszego dla siebie wyboru – informuje Marek Łozowicki, Menedżer ds. Rozwoju Sieci.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji