Grupa Muszkieterów, obejmująca sieci Intermarché i Bricomarché, osiągnęła znaczący wzrost obrotów, sięgając 4,6 mld złotych w pierwszych sześciu miesiącach roku. To wzrost o 12% rok do roku, potwierdzający mocną pozycję Grupy na rynku.
Intermarché zanotowało obroty ponad 2,86 mld złotych, w tym z przymarketowych stacji paliw. Bricomarché, specjalizujące się w artykułach „dom i ogród”, wypracowało ponad 1,78 mld złotych. Obie sieci intensywnie rozwijają się, inwestując w nowe technologie i ekspansję.
Grupa Muszkieterów inwestuje w nowe oprogramowanie kasowe i kasy samoobsługowe, a także promuje zrównoważony rozwój, wprowadzając rozwiązania ekologiczne. Intermarché kontynuuje rozwój e-commerce i remodeling sklepów według konceptu Power, podczas gdy Bricomarché rozwija sieć autorskich boksów do odbioru zamówień i stawia na e-commerce.
Grupa Muszkieterów stawia na przyspieszenie ekspansji, modernizację istniejących obiektów, inwestycje w IT i e-commerce. Pomimo trudnej sytuacji rynkowej, Grupa planuje kontynuować wzrost i wsparcie dla niezależnych sklepów spożywczych i DIY.
Grupa Muszkieterów to konsorcjum niemal 500 polskich przedsiębiorców, zarządzających sieciami Intermarché i Bricomarché. Regularnie nagradzana w konkursach i rankingach, Grupa aktywnie działa na rynkach europejskich, z głównym naciskiem na Polskę, Francję, Belgię i Portugalię.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji