Na początku listopada przedstawiciel sieci poinformował, że trwają już pierwsze rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami sieci Pizza Hut.
-Jesteśmy na rynku już od wielu lat. Od 25 lat rozwijamy markę. W Polsce mamy ponad 150 lokalizacji. Jesteśmy na tym etapie rozwoju, żeby wyjść szerzej i dać dostęp do marki jeszcze większej liczbie gości, ale też potencjalnym partnerom biznesowym – powiedział Damian Rybak, dyrektor ds. franczyzy Pizza Hut w wywiadzie dla horecatrends.
Oferta franczyzy jest skierowana zarówno do dużych partnerów sieciowych, np. stacji benzynowych czy właścicieli parków retail, jak i do mniejszych przedsiębiorców, którzy szukają mają doświadczenie w biznesie i szukają kolejnej możliwości zainwestowania pieniędzy.
Mając umowę z operatorem sieci Pizza Hut, Yum! w całej Europie Środkowej, będzie to region na którym w pierwszej kolejności ma zostać zbudowana sieć franczyzowa. Są to zarówno duże miejscowości, w których już Pizza Hut jest obecna, ale w grę wchodzą również te mniejsze miejscowości, 50-70 tys. mieszkańców.
Strategia ta zakłada szybszy rozwój sieci Pizza Hut w całej Polsce i Europie Środkowej.
Szukasz sieci franczyzowej? Sprawdź franczyzy w naszym katalogu sieci.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji