12 listopada na łódzkim osiedlu Retkinia, otworzył się kolejny lokal należący do sieci RamenShop, która powiązana jest ze znaną franczyzą Sushi Kushi.
Remont lokalu trwał prawie 6 miesięcy, oczywiście nie obyło się bez problemów na budowie- jednak warto było przejść przez ten żmudny okres - mówi franczyzobiorca Michał Szumko.
Do przywitania pierwszych gości w naszym lokalu przygotowywaliśmy się już od kilku tygodni, w pierwszej kolejności sieć uruchomiła działania marketingowe, oswajaliśmy klientów z tym, że lada moment zawitamy na rynku. To de facto bardzo ważny aspekt, bo nastawienie nasze było takie, że od pierwszego dnia mamy zarabiać. Sieć zagwarantowała szkolenia, dzięki czemu mogę szczerze powiedzieć, że pomimo bardzo dużego ruchu daliśmy radę. Po prawie miesiącu działania trend z otwarcia nadal się utrzymuje, co mnie bardzo cieszy. Chociaż sytuacja na rynku nie jest z całą pewnością sprzyjająca, to trzeba pamiętać, że przez ostatnie lata konsumenci przyzwyczaili się do „jedzenia na mieście”, wiele młodych osób nie ma nawet w swoich mieszkaniach odpowiedniej przestrzeni do gotowania.
Rameny to propozycja, która jest teraz bardzo na czasie, a konkurencji na rynku w zasadzie brak, jeśli dodamy do tego naprawdę świetny produkt to wydaję mi się, że mogę być całkowicie spokojny. Wybór tej franczyzy nie był zresztą przypadkowy; jestem osobą która od kilku lat związana jest z siecią Sushi Kushi- zajmuję się profesjonalnie fotografią dla sieci. Widząc jaki potencjał ma ten koncept, jak przemyślany jest to biznes postanowiłem zainwestować i otworzyć swój lokal pod brandem RamenShop. Na obecną chwilę biorę pod uwagę dalszy rozwój w ramach sieci.
RamenShop- to aktualnie największa ramenowa sieć franczyzowa. Pierwszy lokal powstał w lutym 2022 r. w Łodzi, obecnie sieć liczy 15 lokali na terenie całej Polski. Franczyzodawca zakłada rozwój w atrakcyjnych częściach miast liczących od 70 tyś. mieszkańców