RamenShop, największa sieć ramenowa w Polsce, została założona w lutym 2022 roku. Obecnie liczy 15 lokali w całym kraju. Franczyzodawca planuje dalszy rozwój, szczególnie w miastach liczących od 70 tys. mieszkańców.
12 listopada na osiedlu Retkinia w Łodzi rozpoczął działalność nowy lokal sieci RamenShop, która jest częścią znanej franczyzy Sushi Kushi.
Remont lokalu trwał blisko pół roku, co, jak przyznaje franczyzobiorca Michał Szumko, nie obyło się bez problemów. Przygotowania do otwarcia trwały kilka tygodni, włączając w to działania marketingowe mające na celu oswajanie klientów z nową ofertą. "Mieliśmy jasny cel – zarabiać od pierwszego dnia," mówi Szumko, dodając, że sieć zapewniła niezbędne szkolenia.
Miesiąc po otwarciu, lokal nadal cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, co jest powodem do zadowolenia dla Szumki. "Sytuacja rynkowa może być niepewna, ale popyt na jedzenie na mieście jest stały, szczególnie wśród młodych osób," zauważa franczyzobiorca.
Rameny, jako popularne danie, cieszą się obecnie dużym zainteresowaniem, a według Szumki konkurencja w tej branży jest niewielka. "Połączenie świetnego produktu z dobrze przemyślanym biznesem to klucz do sukcesu," dodaje. Szumko, który od kilku lat jest związany z siecią Sushi Kushi jako fotograf, zdecydował się zainwestować w RamenShop, widząc potencjał tego konceptu.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji