Grupa Muszkieterów realizuje zapowiadaną strategię przyłączeń

Data dodania: 16 listopada 2022
Kategoria:

Bricomarché, wiodąca sieć supermarketów z segmentu "dom i ogród" w Polsce, oferuje przedsiębiorcom nowe, elastyczne formy współpracy franczyzowej.

W ramach nowej propozycji współpracy, przedsiębiorcy mają możliwość przyłączenia istniejącego sklepu do sieci Bricomarché, zachowując własny punkt handlowy. Pierwszy sklep działający na tych zasadach otwarty zostanie 9 listopada w Suchorzu.

Muszkieterowie planują kolejne otwarcia w nowych formułach, w tym drugie przyłączenie pod szyldem Bricomarché oraz uruchomienie sklepu partnerskiego, opartego na współpracy zakupowej i logistycznej.

Lokalizacja i zaangażowanie lokalnego przedsiębiorcy

Nowy sklep Bricomarché znajduje się na ulicy Widokowej 11 w Suchorzu, województwo pomorskie. Lokal przystosowano do standardów sieci z wsparciem centrali zakupowej Bricomarché. To pierwsza placówka przyłączona „Pod Znak” sieci.

– Jako właściciel sklepu jestem przekonany, że współpraca z Bricomarché to dobra decyzja. Oferuje ona elastyczność i autonomię działania, a zarazem dostosowanie biznesu do sprawdzonego formatu handlowego – mówi Daniel Lew Kiedrowski, właściciel sklepu w Suchorzu.

Korzyści wynikające ze współpracy z Bricomarché

Współpraca z siecią Bricomarché zapewnia partnerom wiele korzyści, takich jak rozpoznawalność marki, dostęp do know-how Grupy Muszkieterów, atrakcyjny asortyment oraz możliwość obniżenia kosztów operacyjnych i logistycznych. Grupa oferuje także wsparcie techniczne, szkoleniowe oraz systemy IT.

– Naszym celem jest oferowanie korzystnych form współpracy, aby wspólnie z przedsiębiorcami odpowiadać na potrzeby klientów. Wprowadzamy nowe formuły, jak partnerstwo i przyłączenie „Pod Znak” Bricomarché – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

Oferta Bricomarché w Suchorzu

Sklep Bricomarché w Suchorzu oferuje szeroki asortyment na powierzchni sprzedaży 750 mkw. oraz ogrodzie o powierzchni 1000 mkw. Supermarket dysponuje 88 miejscami parkingowymi i jest otwarty od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design