Franczyza sklepów Groszek ma już 2 000 sklepów

Data dodania: 7 czerwca 2021
Kategoria:

Sieć Groszek, zarządzana przez Grupę Eurocash, otworzyła swój 2000. sklep w miejscowości Sufczyn w województwie małopolskim. Nowa placówka została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi standardami sieci, obejmującymi świeżą identyfikację wizualną. Dodatkowo, sklep został wyposażony w Innowacyjną Platformę Handlu (IPH) od Grupy Eurocash, z której obecnie korzysta blisko 500 sklepów w sieci Groszek.

Dynamiczny rozwój modelu biznesowego Groszka

Magdalena Pajor, Dyrektor ds. Sieci Franczyzowych w Grupie Eurocash, podkreśla, że rozrost sieci Groszek potwierdza skuteczność ich modelu biznesowego. Mimo 20-letniej obecności na rynku detalicznym, sieć nieustannie dąży do adaptacji do współczesnych trendów konsumenckich. Celem Grupy Eurocash jest tworzenie silnej i innowacyjnej sieci wspierającej franczyzobiorców w konkurencji z dyskontami, co ma na celu wzmocnienie niezależnego handlu w Polsce.

Oferta dwutysięcznego sklepu Groszek w Sufczynie

Klienci sklepu Groszek w Sufczynie mogą znaleźć asortyment z różnych kategorii, w tym bogaty wybór produktów mięsnych i wędliniarskich, pieczone na miejscu mięso oraz świeże pieczywo. Placówka dysponuje również obszernym parkingiem.

Proces rebrandingu i nowa aranżacja w sieci Groszek

Dwutysięczny sklep Groszek w Sufczynie, podobnie jak 256 innych placówek w sieci, przeszedł proces rebrandingu, który trwa od października 2020 roku. W ramach tego procesu, sklepy franczyzobiorców zyskują nowy logotyp, zmienioną aranżację wnętrz, nowe oklejenie witryn, kasetony, regały z drewna buczynowego, specjalne oznaczenia regałów i stref promocji, a także dodatkowe oświetlenie specjalistycznych stoisk.

Funkcjonowanie Innowacyjnej Platformy Handlu w sklepie Groszek

Sklep Groszek w Sufczynie korzysta z Innowacyjnej Platformy Handlu, integrującej różne funkcje zarządzania sklepem. System umożliwia m.in. łatwą obsługę transakcji sprzedażowych, samodzielne wdrażanie promocji, zarządzanie asortymentem i dokumentacją oraz analizę danych.

Współpraca franczyzobiorców z siecią Groszek

Franczyzobiorcy Groszka współpracują z siecią w modelu tzw. miękkiej franczyzy, co daje im dużą swobodę w kształtowaniu własnego biznesu. Mają dostęp do wsparcia marketingowego, pakietu szkoleń, wsparcia IT i operacyjnego oraz systemu dostaw produktów świeżych. Sieć Groszek prowadzi również działania skierowane bezpośrednio do konsumentów, takie jak akcje konsumenckie, loterie i konkursy, wspierające sprzedaż i rozpoznawalność marki.

Osoby zainteresowane dołączeniem do sieci franczyzowej mogą zapoznać się z ofertami w naszym katalogu franczyz.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design