Da Grasso, największa sieć franczyzowych pizzerii w Polsce, wprowadza nową akcję promocyjną „LoteriaŻ”. W ramach tej kampanii, klienci mają możliwość wygrania atrakcyjnych nagród rzeczowych oraz voucherów do wykorzystania w sieciowych lokalach. Akcja potrwa do 15 października bieżącego roku.
Wystarczy odwiedzić lokal Da Grasso, zakupić dowolną pizzę w zestawie z dwoma piwami Żywiec, a następnie zarejestrować paragon na dedykowanej stronie internetowej www.loteriazdagrasso.pl. Loteria dostępna jest zarówno dla klientów odwiedzających pizzerie, jak i tych, którzy składają zamówienia online. Organizatorzy podzielili loterię na sześć etapów, w trakcie których do zdobycia są m.in. nowoczesne urządzenia elektroniczne (iPhone 14 Pro, głośniki bluetooth JBL) oraz vouchery do wykorzystania w sieci Da Grasso.
"LoteriaŻ" to kolejny rozdział współpracy pomiędzy siecią Da Grasso a marką Żywiec. „Nasze wspólne działania nie tylko przynoszą satysfakcję, ale są również doceniane przez naszych klientów. Z myślą o nich przygotowujemy kolejne propozycje, które mamy nadzieję, spotkają się z ich dużym zainteresowaniem,” mówi Kacper Brzeziński, specjalista ds. marketingu w Da Grasso.
Szczegółowe informacje na temat loterii dostępne są na stronie internetowej sieci: https://www.dagrasso.pl/promocje.
Obecnie sieć Da Grasso poszukuje nowych partnerów franczyzowych w kilkunastu miastach Polski, w tym m.in. w Bytomiu, Czechowicach-Dziedzicach, Dębicy, Elblągu, Gdańsku, Grudziądzu, Krakowie, Kielcach, Lesznie, Ostrowi Mazowieckiej, Otwocku, Poznaniu, Niepołomicach, Jeleniej Górze, Warszawie, Wrocławiu i Zgorzelcu.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji