Bricomarché otwiera sklep w Kolbuszowej

Data dodania: 27 lutego 2023
Autor: MK
Kategoria:

Bricomarché, sieć supermarketów „dom i ogród”, otwiera swój 9. sklep na Podkarpaciu i tym samym kontynuuje politykę ekspansji w ramach organicznego rozwoju. Tym samym marka liczy obecnie aż 186 punktów sprzedaży w Polsce.

W środę 22 lutego br. otwarto nowy sklep Bricomarché. Mieści się on w Kolbuszowej Dolnej (woj. podkarpackie) przy ul. Tarnobrzeskiej 25A. Jego powierzchnia to przeszło 1040 mkw części zamkniętej oraz 900 mkw części zewnętrznego ogrodu. W ofercie sklepu dostępny jest szeroki wybór artykułów z kategorii DIY, budowlanej i dekoracyjnej, zarówno dla domu, jak i ogrodu – łącznie blisko 20 tys. referencji.

– Dołączenie do Grupy Muszkieterów, marki o tak wysokiej pozycji na rynku, oznacza rozpoczęcie nowego, pełnego możliwości etapu na mojej drodze zawodowej. Już od pierwszego dnia zapewniamy klientom szeroki wybór produktów i gwarantujemy najwyższą jakość usług. Podczas otwarcia czekają na nich konkursy z nagrodami, a załoga sklepu będzie do dyspozycji, aby pomóc i doradzić najlepsze rozwiązania – mówi Mirosław Maksymiuk, właściciel sklepu w Kolbuszowej Dolnej.

Dla klientów przygotowany został dedykowany parking, który mieści ok. 50 aut. Płatności w sklepie można realizować gotówką, kartą płatniczą oraz blikiem. Klienci mogą skorzystać także ze specjalnych bonów Grupy Muszkieterów oraz z opcji rozłożenia płatności na raty. Dodatkowo sklep zapewnia możliwość nabycia produktów online, co wpisuje się w strategię rozwoju segmentu e-commerce w ramach Grupy.

Dodatkowym elementem wyróżniającym sklep są panele fotowoltaiczne zainstalowane na dachu, które zapewnią obiektowi dostęp do przyjaznej dla środowiska energii oraz dodatkowo wpłyną na optymalizację efektywności energetycznej budynku. Proekologiczne działania są szczególnie ważne i promowane przez Grupę Muszkieterów wśród lokalnych przedsiębiorców, jako element wpisujący się strategię zrównoważonego rozwoju biznesu opartego o takie wartości, jak troska o środowisko oraz dobro lokalnej społeczności. Rozwiązanie pomoże także nowemu przedsiębiorcy na optymalizację kosztów energii, wpływając na rentowność całego przedsiębiorstwa.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram