Bricomarché otwiera sklep w Kolbuszowej

Data dodania: 27 lutego 2023
Kategoria:

Bricomarché, sieć sklepów z asortymentem "dom i ogród", otwiera dziewiąty punkt sprzedaży na terenie Podkarpacia, kontynuując tym samym swoją strategię rozbudowy sieci. Obecnie, marka posiada 186 placówek handlowych w całej Polsce.

Nowy sklep sieci Bricomarché zaczął działalność w środę, 22 lutego, w miejscowości Kolbuszowa Dolna (woj. podkarpackie) na ul. Tarnobrzeskiej 25A. Posiada powierzchnię ponad 1040 mkw wewnątrz oraz 900 mkw przestrzeni zewnętrznej, przeznaczonej na ogród. W asortymencie znajdują się różnorodne produkty z dziedzin DIY, budownictwa i dekoracji, zarówno do domu, jak i ogrodu – łącznie blisko 20 tys. różnych pozycji.

– Przystąpienie do Grupy Muszkieterów, renomowanej marki na rynku, to dla mnie początek nowego, obfitującego w szanse rozdziału zawodowego. Już od otwarcia oferujemy klientom bogaty wybór produktów i zapewniamy najwyższy standard obsługi. W dniu otwarcia przewidzieliśmy konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, a personel sklepu będzie służył pomocą i fachowym doradztwem – wyjaśnia Mirosław Maksymiuk, właściciel nowego sklepu w Kolbuszowej Dolnej.

Sklep wyposażony został w parking dla około 50 samochodów. Klienci mogą dokonywać płatności gotówką, kartą płatniczą oraz poprzez system Blik. Dostępne są także specjalne bony Grupy Muszkieterów i możliwość rozłożenia płatności na raty. Dodatkowo, sklep oferuje zakupy online, co jest zgodne z kierunkiem rozwoju segmentu e-commerce w ramach Grupy.

Wyróżnikiem sklepu są panele fotowoltaiczne na dachu, które dostarczają energię przyjazną dla środowiska i przyczyniają się do efektywności energetycznej obiektu. Działania proekologiczne są kluczowe i promowane przez Grupę Muszkieterów wśród lokalnych przedsiębiorców, jako część strategii zrównoważonego rozwoju biznesu, opartego na wartościach takich jak dbałość o środowisko i dobro lokalnej społeczności. To rozwiązanie umożliwia też nowemu właścicielowi optymalizację kosztów energii, co wpływa na rentowność przedsiębiorstwa.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design