Avon stawia kolejny krok w swojej strategii rozwoju w Polsce, poszerzając dystrybucję kosmetyków o nowy kanał stacjonarnych punktów sprzedaży, które będą działały w modelu franczyzowym.
Jako międzynarodowa marka, Avon może pochwalić się już 75 punktami franczyzowymi w Turcji, dwoma w Wielkiej Brytanii oraz pierwszymi placówkami w Rumunii. Wiodącym formatem są wyspy w centrach handlowych, które cieszą się rosnącą popularnością i osiągają pozytywne wyniki sprzedażowe.
Od października dajemy możliwość otwarcia własnego sklepu lub punktu Avon na zasadach franczyzy. Oferta jest dostępna dla każdego, kto chciałby mieć własny biznes beauty – mówi Anneli Loorits, General Manager w Avon Cosmetics Polska.
Oferta franczyzy jest otwarta dla każdego, kto dysponuje zdolnością inwestycyjną i pragnie prowadzić własny biznes w branży beauty. W ramach franczyzy Avon oferuje dwa formaty: wyspę handlową, wymagającą niższego wkładu własnego, oraz sklep stacjonarny, który wiąże się z wyższą inwestycją na start.
Avon przygotował też specjalną ofertę dla pierwszego franczyzobiorcy – możliwość otwarcia wyspy handlowej jeszcze w tym roku, z opcją wynajmu gotowych mebli Avon. To idealna okazja dla osób poszukujących franczyzy z minimalnym wkładem własnym, wynoszącym do 50 000 PLN
Elastyczność formatów franczyzowych pozwala na dostosowanie inwestycji do możliwości finansowych partnera, co czyni ofertę Avon jeszcze bardziej atrakcyjną. Każdy może znaleźć rozwiązanie dostosowane do swojego budżetu i lokalnych warunków rynkowych.
Każdy franczyzobiorca może liczyć na pełne wsparcie. Avon zapewnia szkolenia, pomoc w wyborze lokalizacji oraz organizacji punktu sprzedaży, a także wsparcie marketingowe, które pozwolą szybko rozwinąć własny punkt sprzedaży. Zespół specjalistów pomaga franczyzobiorcom na każdym etapie – od uruchomienia biznesu po jego codzienne funkcjonowanie.
Polski rynek kosmetyczny dynamicznie się rozwija, odnotowując stały wzrost sprzedaży rok do roku. Avon to wiodąca marka o wysokiej rozpoznawalności, znana z innowacyjnych produktów i sprawdzonych formuł, które od lat cieszą się zaufaniem klientów. Franczyzobiorcy mają możliwość czerpania z siły marki, oferując konsumentom produkty o najwyższej jakości. To solidna podstawa do osiągnięcia sukcesu w ramach sieci sklepów franczyzowych Avon w Polsce.
Firma już od kilku lat otwiera nowe kanały sprzedaży, które funkcjonują w synergii z działalnością prawie 146 tysięcy konsultantek w Polsce. Doświadczenie z innych rynków pokazuje, że obecność produktów Avon w placówkach stacjonarnych przyczynia się do dalszego rozwoju sprzedaży bezpośredniej.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji