Franczyza w Polsce

Prezentacje franczyz

Misja

 

dissertation only phd united kingdom Misja Telepizzy
Tworzenie produktów o najwyższej jakości, zgodnych z międzynarodowymi standardami. Zapewnienie profesjonalnego serwisu i obsługi Klienta.

Naszym sekretem jest ciasto
Prawdziwym sekretem sukcesu Telepizzy jest świeże ciasto, mające olbrzymi wpływ na smak i jakość produktu. Przygotowywane jest w sterylnych warunkach z wysokiej jakości surowców, bez dodatku substancji konserwujących, według niezwykłej, od lat strzeżonej receptury.

Najnowsza technologia wypieku
Telepizza jest jedną z niewielu sieci pizzerii na świecie posiadających najnowocześniejsze piece Marshalla, które zapewniają różne poziomy temperatury na poszczególnych etapach wypieku. Dzięki temu nasze pizze zachowują wszystkie walory odżywcze oraz niezwykły smak i zapach charakterystyczny dla kuchni śródziemnomorskiej.

Formuła gorącej dostawy
Pizze, które trafiają do naszych Klientów, są zawsze gorące, ponieważ natychmiast po upieczeniu rozwożą je, w termosach indukcyjnych umożliwiających utrzymanie wysokiej temperatury, przeszkoleni dostawcy, których najważniejszym zadaniem jest dostawa w jak najkrótszym czasie.

enter site Jakość na medal
Wysoka jakość i niepowtarzalny smak Telepizzy zostały nagrodzone Medalem Europejskim przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Center Club.

 

Bezpieczeństwo

 

Bezpieczeństwo inwestycji poparte solidną marką i ugruntowaną pozycją na rynku.

Telepizza jest od lat liderem rynku dostaw pizzy do domów i biur, co potwierdzają kolejne edycje niezależnych badań rynku, realizowane przez tak znane firmy badawcze jak GFK Polonia, Euromonitor International czy PMR Consulting. Otwierając lokal pod szyldem Telepizza, znacznie zwiększa się bezpieczeństwo inwestycji, ponieważ konsumenci doskonale znają i cenią markę Telepizza. Nawet otwierając nowy lokal Telepizza, nie ma potrzeby mozolnego budowania zaufania klientów, ponieważ logo Telepizza od pierwszego dnia jest gwarantem jakości produktu i usługi. Dla konsumentów takie zaufanie ma olbrzymie znaczenie, ponieważ nikt nie lubi eksperymentować za własne pieniądze i na własnym żołądku, sprawdzając, czy nieznany, nowo otwarty na osiedlu lokal rzeczywiście jest w stanie spełnić oczekiwania.

Inwestycja w lokal z logo Telepizza z finansowego punktu widzenia jest identyczna jak w każdy inny rodzaj pizzerii, ale w przypadku współpracy w ramach sieci Telepizza od pierwszego dnia stawiać czoła wyzwaniom rynku pomaga zespół specjalistów i siła jednej z najbardziej znanych marek w Polsce. To znacznie zmniejsza ryzyko, jakie jest w naturalny sposób związane z każdym biznesem i decyzją, aby otworzyć własną działalność gospodarczą.

Wsparcie

 

Help High School Student Homework Pełne wsparcie zarówno w okresie budowania, jak i prowadzenia lokalu.
W odróżnieniu od konkurencyjnych systemów franczyzowych na polskim rynku Telepizza udziela codziennego wsparcia nie tylko w początkowym okresie, ale również w kolejnych latach prowadzenia własnego lokalu. Każdy lokal należący do sieci Telepizza Poland otoczony jest taką samą intensywną opieką, niezależnie od tego, czy jest to lokal własny Telepizza Poland, czy też lokal franczyzowy. Strategią Telepizza Poland jest uzyskiwanie wzrostów sprzedaży we wszystkich lokalach i temu nadrzędnemu celowi służy cała struktura firmy.


http://ombrasystems.pl/?one-page-research-paper Wybierając system franczyzowy, warto sprawdzić, czy zapewnia tak jak Telepizza Poland:

http://www.arbrevert.fr/?www-myresearchpaper-com Codzienną pomoc "Konsultora"
Pomoc „Konsultora”, czyli opiekuna, który ma wieloletnie doświadczenie i jest w stanie udzielić pomocy i poradzić sobie dosłownie z każdym zagadnieniem związanym z prowadzeniem pizzerii. Aby zapewnić jak najbardziej skuteczne wsparcie, "Konsultorami" są nie tylko najbardziej doświadczeni pracownicy Telepizzy, ale również każdy z nich opiekuje się tylko określoną ilością lokali, tak aby móc udzielić jak najpełniejszego wsparcia.

go site Specjalistyczne wsparcie Biura Głównego Telepizzy
Wsparcie Biura Głównego posiadającego najlepszych ekspertów zatrudnionych w takich działach, jak Dział Prawny, Dział Personalny, Dział Księgowo-Finansowy, Informatyka, Marketing, Dział Kontroli Jakości, Dział Bezpieczeństwa Pracy, Dział Inwestycji i wiele innych. W sytuacji, gdy wymagana jest bardzo specjalistyczna wiedza, wszyscy eksperci za pośrednictwem „Konsultora” udzielają daleko idącego wsparcia Franczyzobiorcy w rozwiązywaniu problemów związanych z codziennym prowadzeniem pizzerii.

Nasze Know How

 

Centralny System Dostaw
Centralny System Dostaw zapewnia wygodne, bezpieczne i dochodowe prowadzenie pizzerii. Wszystkie produkty niezbędne do prowadzenia pizzerii można wygodnie zamówić, korzystając ze specjalnego oprogramowania za pośrednictwem łączy internetowych. Oczywiście zostaną one dostarczone niezwłocznie bezpośrednio do lokalu z magazynów centralnych Telepizza Poland. Siła zakupowa Telepizza Poland sprawia, że dostawcami są najlepsze firmy w kraju zapewnia nie tylko najwyższą jakość i bardzo dobre ceny, ale również 100% dostępność pełnego asortymentu. Nad sprawnym funkcjonowaniem Centralnego Systemu Dostaw przez 7 dni w tygodniu czuwają Działy Logistyki, Kontroli Jakości oraz Informatyki. Aby uczynić działalność pizzerii jak najbardziej dochodową dla Franczyzobiorcy, są wydłużane terminy płatności oraz przyznane specjalne promocyjne rabaty powiązane z akcjami marketingowymi, które skutecznie zwiększają poziom sprzedaży.

Reklama i promocja
Reklama i promocje są nierozłącznie związane z działalnością Telepizzy. Firma należy do czołowych reklamodawców branży gastronomicznej w Polsce, zaś marka jest jedną z najbardziej znanych wśród konsumentów. Mimo tak silnej pozycji na rynku i w umysłach konsumentów Telepizza Poland regularnie prowadzi kampanie reklamowe z wykorzystaniem telewizji, radia, kina czy Internetu. Profesjonalny Dział Marketingu zapewnia pełne wsparcie w każdym zagadnieniu związanym z reklamą i promocją, tworząc nowe atrakcyjne oferty i wszystkie niezbędne nośniki reklamowe, od ulotek i plakatów po spoty radiowe czy telewizyjne. Już od wielu lat tego typu strategia sprawdza się doskonale i mimo coraz większej konkurencji Telepizza Poland pozostaje niekwestionowanym liderem na rynku pizzy dostarczanej do domów i biur.

Najnowocześniejsze technologie
Telepizza od lat jest liderem w dostawie pizzy do domu i ta pozycja zobowiązuje do nieustannego podnoszenia jakości świadczonego serwisu. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, Telepizza jako pierwszy z sieciowych operatorów z sukcesem wprowadziła „Gwarancję Gorącej Dostawy” w oparciu o technologię „Termosystemu”. Receptura ciasta, sposób przygotowania oraz wypiek pizzy, specjalne termoindukcyjne termosy i komputerowe zarządzanie dostawami składają się na system, który został zoptymalizowany, aby gwarantować gorącą dostawę świeżo upieczonej pizzy. Wspomniane komputerowe zarządzanie dostawami to tylko jedna z możliwości, jakie daje stworzony specjalnie na potrzeby Telepizzy system informatyczny SAGA.

Wiedza i nowe pomysły z całego świata
Przewaga Telepizza Poland nad konkurencją to nie tylko zespół lokalnych ekspertów, ale również informacje i współpraca ze strukturami Grupy Telepizza w innych krajach w Europie i Ameryce Południowej. „Myśl globalnie – Działaj lokalnie” to w przypadku Telepizza Poland realizowana codziennie strategia, a nie wyłącznie zgrabnie brzmiące hasło.

Pytania i odpowiedzi

 

Przedstawiamy Państwu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wyjaśniamy pojawiające się wątpliwości dotyczące otwarcia lokalu na zasadach franczyzy w systemie Telepizza.

Kto może zostać franczyzobiorcą?
Franczyzobiorcą może zostać osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzeniu lokalu Telepizza, najlepiej zamieszkała w mieście, w którym chce otworzyć lokal.

Czy muszę posiadać własny lokal?
Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem własnym bądź dzierżawionym o powierzchni około 100 m2.

Gdzie mogę otworzyć restaurację?
Lokal powinien się znajdować w mieście powyżej 40 000 mieszkańców, w uzasadnionych przypadkach może być mniejsza liczba mieszkańców.

Jakie powinienem spełniać warunki finansowe?
Min. kwota inwestycji 100.000 zł - uzależniona jest w znacznym stopniu od powierzchni danego lokalu,stanu technicznego oraz stopnia ingerencji w stan obecny. Trzeba również pamiętać o rozwiązaniach związanych z dostosowaniem lokalu pod instalację wentylacyjne oraz klimatyzacyjnę (tj. kanały wentylacyjne, czerpnie, wyrzutnie oraz możliwość montażu jednostek zewnętrznych). Kwota obejmuję również całość wyposażenia technologicznego (tj. piec, lada składnikowa, komora chłodnicza) ,oczywiście jak w każdym przypadku ceny urządzeń są uzależnione od modelu i marki.

Ile wynosi opłata licencyjna?
Jednorazowa opłata licencyjna to tylko 10 tys. złotych na 10 lat, a dodatkowo umożliwiamy elastyczny system opłat miesięcznych w zależności od osiąganej sprzedaży.

Kontakt

 

 

skontaktuj się z:

Aleksandra Lewicka
Manager ds Rozwoju Franczyzy

tel. 797 026 900
franchising@telepizza.pl

Pin It

Najnowsze franczyzy

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 11.04.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 05.04.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 18.04.2018

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Jakie pytanie jako pierwsze zadałbyś franczyzodawcy podczas rozmowy na temat przystąpienia do sieci?

50.9%
28.1%
10.5%
10.5%