Franczyza w Polsce

Pijalnia Wódki i Piwa

Rodzaj sieci: franczyzowa
get link Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Piotrkowska 60
here Miasto: 90-105 Łódź

http://www.pwip.com.pl

Numer telefonu: 42 634 67 30

Tomasz Klujew
Manager ds. rozwoju sieci Pijalni Wódki i Piwa
here E-mail: tomasz.klujew@mexpolska.pl
Numer telefonu: 693 034 110


Jednostki Własne: -
Jednostki Franczyzowe: 22

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Jesteśmy znaną marką w segmencie barów bistro. W dużych miastach na terenie całej Polski otworzyliśmy już pod szyldem Pijalni Wódki i Piwa 22 lokale działające z sukcesem (Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Katowice, Bydgoszcz, Olsztyn, Toruń, Lublin). Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa. Poszukujemy także osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią i chcą rozpocząć dochodową działalność.

Korzyści dla franczyzobiorcy

- pomoc w dobraniu odpowiedniej lokalizacji, negocjacji warunków najmu, uzyskaniu potrzebnych pozwoleń, wsparcie przy pozyskaniu strategicznych sponsorów i partnerów;

- nie zostawiamy franczyzobiorcy samego po wdrożeniu projektu w życie i wspieramy go w bieżącym prowadzeniu placówki, aby wspólnie dostosowywać koncept do zmieniających się wymagań rynku.

- franczyzobiorca zawsze może liczyć na wsparcie doświadczonego „opiekuna” Pijalni, który pomoże znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji.

- know how i wsparcie u naszych dostawców w zakresie ceny piwa, alkoholi mocnych i soft drinków.

- sprawdzone menu i dokładne wytyczne jak przyrządzać oraz podawać dania: tatar, śledzik, żurek, tosty czy zimne nóżki.

- receptura i nasze know how dotyczące Cytrynówki, z której słynie sieć Pijalnia Wódki i Piwa.

- wprowadzenie lokalu na lokalny rynek poprzez skuteczną i sprawdzoną kampanię marketingową, w tym: pomoc przy wdrażaniu promocji oraz w prowadzeniu strony www i fanpage’a na Facebooku.

Wymagania

Minimalna Kwota: 55 000 - 70 000 zł (Kwota inwestycji początkowej jest zależna od stanu lokalu oraz jego położenia)
Opłata Wstępna: 2 500 – 5 000 zł uzależniona jest od kosztów pracy naszej ekipy pracującej na Twoją rzecz w okresie budowy, aż do otwarcia lokalu.
Opłata Bieżąca: 2% od comiesięcznego obrotu, ale nie mniej niż 1 000 zł netto miesięcznie
Opłata Marketingowa: -

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

- gotowość do współpracy;

- wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 70 – 130 m2 lub gotowość do znalezienia lokalu;

- najlepiej lokal po gastronomii lub jeszcze działający lokal;

- lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy.

- lokale przy rynkach, placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne i tłoczne ulice w danym mieście.

- miejsce na ogródek

- zabezpieczenie finansowe niezbędne do uruchomienia lokalu tj. 55-70 tysięcy zł;

- znajomość lokalnego rynku Horeca;

- osobiste zaangażowanie i nadzór nad prowadzoną działalnością.

Najnowsze franczyzy

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 24.05.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 22.05.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 29.05.2018

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Jakie pytanie jako pierwsze zadałbyś franczyzodawcy podczas rozmowy na temat przystąpienia do sieci?

Jaka jest całkowita kwota inwestycji franczyzobiorcy? - 48.6%
Ile wynosi okres zwrotu z inwestycji? - 27%
Jakie są kary wynikające z umowy franczyzy? - 12.2%
Jakie know-how oferuje franczyzodawca? - 12.2%