The White Bear Coffee to franczyza oparta na sprawdzonym modelu biznesowym, stworzona z myślą o miastach już od 30 tys. mieszkańców. Nasze kawiarnie to połączenie pięknych, designerskich wnętrz z doskonałą kawą z segmentu specialty.
Ziarna wypalamy na miejscu, w białostockiej, rzemieślniczej palarni, a następnie zaparzamy na różne sposoby – w profesjonalnych ekspresach kolbowych oraz przelewowych. To przywiązanie do szczegółu i jakości wyróżnia nas na rynku, przez co nasze lokale cieszą się tak dużą popularnością. Sezonowe menu, autorskie napoje, dynamiczna komunikacja w mediach społecznościowych i niepowtarzalny klimat – gdy inne kawiarnie się zamykają, punkty pod szyldem Miśka są zawsze pełne gości! Sprawdź, jak to robimy i wybierz opcję dla siebie.
The White Bear Coffee to cztery elastyczne modele współpracy:
Kawiarnia – efektowny lokal o designerskim wystroju, serwujący kawę na miejscu i na wynos, a w sezonie letnim – także lody marki własnej. Minimalna powierzchnia: od 80 m kw. Preferowane lokalizacje: centra miast, duże dzielnice mieszkaniowe, okolice uczelni wyższych, miejsca o stałym przepływie ludzi.
Point – lokal serwujący kawę i lody na wynos. Minimalna powierzchnia 20 m kw. Preferowane lokalizacje: dzielnice biznesowe, centra miast, miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, okolice uczelni wyższych.
Okno – lokal stacjonarny, w którym sprzedaż kawy i lodów odbywa się z okienka. Minimalna powierzchnia 15-20 m kw. Preferowane lokalizacje: centra miast, okolice uczelni wyższych, duże dzielnice mieszkalne i biznesowe, okolice parków, skwerów i parków handlowych. Sprzedaż całoroczna lub sezonowa.
Riksza lodowo-kawowa – format mobilny, z możliwością swobodnej zmiany miejsca działania. Preferowane lokalizacje: okolice parków, skwerów miejskich, deptaków, szkół, atrakcji turystycznych, plaż, galerii i parków handlowych. Opcja serwowania zarówno lodów, jak i kawy. Sprzedaż sezonowa i okazjonalna, na przykład podczas eventów czy imprez okolicznościowych.
Koncept dopasowujemy wspólnie, biorąc pod uwagę lokalizację, target gości oraz wysokość kwoty inwestycji wnoszoną przez franczyzobiorcę.
Korzyści dla franczyzobiorcy
W ramach naszej współpracy możesz liczyć na cały pakiet korzyści, m.in.
• Projekt lokalu – obejmujący część budowlaną, stolarską oraz technologiczną. Zaplanujemy dla Ciebie wszystko – od zaplecza po najmniejsze detale wystroju wnętrza.
• Profesjonalne szkolenie – to aż 4 tygodnie intensywnego kursu baristycznego pod okiem najlepszych specjalistów w Polsce. Przez 3 tygodnie szkolimy właścicieli i załogę, a następnie pracujemy z nimi tydzień po otwarciu kawiarni.
• Wyposażenie i zaopatrzenie – zapewnimy Ci dostęp do najwyższej jakości sprzętów – ekspresów, młynków, akcesoriów oraz stylowej zastawy. U nas zaopatrzysz się także w świeżo palone ziarna, sprowadzane na potrzeby sieci z renomowanych plantacji.
• Zaplecze marketingowe i promocyjne – obejmujące materiały reklamowe, bazę zdjęć, udział w dynamicznych działaniach marketingowych sieci, a także możliwość prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych i tradycyjnych – na Facebooku, Instagramie, w prasie lokalnej i branżowej.
• Wsparcie na każdym etapie inwestycji – działamy na zasadach partnerskich, dlatego służymy pomocą, radą oraz bogatym doświadczeniem w tym biznesie – i to wszystko przez cały okres współpracy.
Co zyskasz?
Prowadzenie własnej kawiarni pod szyldem Miśków to szereg korzyści:
• Nie musisz posiadać wiedzy baristycznej ani mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego. Wszystkiego nauczymy Cię od podstaw.
• Nad jakością Twojej oferty czuwa cały sztab ludzi, który zajmuje się opracowywaniem menu. Dzięki temu możesz zaskakiwać swoich gości nowościami i wyróżnić się na tle konkurencji.
• Nie zatrudniasz osoby od marketingu – reklamę i komunikację powierzasz specjalistom, których zadaniem jest przyciągnięcie ludzi do Twojego lokalu.
• Masz ciągłe wsparcie – Twój sukces jest sukcesem całej sieci, dlatego zawsze możesz na nas liczyć.
• Zwrot z inwestycji odnotowujesz już po roku!
• Działasz na sprawdzonym modelu franczyzowym, co minimalizuje ryzyko biznesowe.
• Jesteś eko! Nasze opakowania na wynos są w 100% biodegradowalne, a więc przyjazne dla środowiska.
Brzmi dobrze? Umów się na rozmowę i poznaj więcej szczegółów!
Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcy
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy
- dysponowanie kapitałem pozwalającym pokryć koszty inwestycji
- chęć do rozwoju i współpracy
- nie wymagamy doświadczenia w gastronomii