Pomimo zawirowań gospodarczych i wysokiej inflacji, Polacy nie zrezygnowali z picia kawy na mieście… i otwierania kawowego biznesu.
W ubiegłym roku partnerzy the White Bear Coffee otworzyli swoje kawiarnie w 6 lokalizacjach: Lublinie, Krakowie, Legnicy, Łodzi, Kaliszu oraz Łomży. W sumie na mapie kraju funkcjonuje już 15 punktów.
–Franczyza the White Bear Coffee odnotowuje systematyczny wzrost, według zakładanego planu rozwoju, który dopasowaliśmy do współczesnych, zmiennych realiów rynkowych. Ale rośniemy nie tylko my – rosną także nasi franczyzobiorcy. Już dwóch partnerów sieci zdecydowało się otworzyć kolejny lokal w innym mieście. To pokazuje, że biznes pod szyldem Miśka można szybko i w prosty sposób skalować. Bardzo nas to cieszy, bowiem właśnie z takim założeniem tworzyliśmy w 2019 roku ten koncept – komentuje Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.
Nowe technologie w branży kawiarnianej
Rok 2023 w sieci the White Bear Coffee upłynął pod znakiem innowacji. Nowe technologie, takie jak aplikacja mobilna z programem lojalnościowym czy rozbudowane narzędzia marketingu internetowego, są obecnie standardem we wszystkich kawiarniach WBC.
Firma postawiła równolegle na bardziej zrównoważony rozwój, który jest wyrazem troski o środowisko naturalne, ale też na bieżąco dostosowuje się do zmieniających się trendów żywieniowych konsumentów z kluczowych dla sektora kawiarnianego generacji.
– Odpowiadamy na potrzeby naszych gości, wprowadzając propozycje wegańskie, bezglutenowe, bezlaktozowe i oferując produkty pochodzące od lokalnych dostawców. Ponadto skupiamy się na kreowaniu pozytywnych doświadczeń konsumentów – każda wizyta w kawiarni ma być swojego rodzaju przeżyciem – dodaje Marcin Zalewski, współtwórca franczyzy the White Bear Coffee.
Plany na 2024
Cele franczyzy the White Bear Coffee na 2024 są bardzo realistyczne.
– Planujemy otworzyć co najmniej sześć nowych kawiarni. Interesują nas szczególnie te części Polski, w których nie jesteśmy jeszcze obecni, jak np. województwo świętokrzyskie, pomorskie czy lubuskie – dodaje Łukasz Kaliciński.
The White Bear Coffee przeformułowało także swoją ofertę franczyzową – obecnie nie oferuje czterech modeli współpracy, ale jeden podstawowy, który jest bazą do dalszego rozwoju biznesu.
–Dzięki temu kierujemy naszych partnerów w stronę najbardziej zyskownego rozwiązania, z opcją skalowania działalności, przy zaangażowaniu mniejszych nakładów finansowych. Dlatego nasi obecni franczyzobiorcy mogą poza kawiarnią otworzyć także punkt z kawą na wynos, kawowo-lodowe okno czy zaopatrzyć się w rikszę, umożliwiającą sprzedaż mobilną i obsługę imprez okolicznościowych – podsumowuje Marcin Zalewski.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji