Pod koniec maja w kawiarniach sieci Cofix wystartowała Kampania Letnia, a wraz z nią wiele nowości w ofercie produktowej.
To ważny moment, ponieważ Cofix wprowadził nie tylko nowe produkty sezonowe, ale także zupełnie nową kategorię w swoim menu – COLD BREW.
To kawa parzona metodą maceracji na zimno przez 20 godzin. Dzięki temu procesowi napój zyskuje wyjątkowo łagodny profil smakowy z wyraźnymi nutami czekoladowymi i owocowymi i stanowi idealny wybór na letnie dni.
🔸 Cold Brew (również z mlekiem)
🔸 Raspberry Cold Brew
🔸 French Caramel Frappe
🔸 Coconut Frappe
🔸 Vanilla Matcha Frappe
🔸 Orzeźwiające lemoniady - grejpfrutowa i pomarańczowa
🔸 Bagietka z boczkiem i camembertem
Jednocześnie w ofercie pozostały wiosenne bestsellery – w tym French Caramel Latte, Kinley Orange Espresso oraz bagietki, włoska i wegetariańska.
Letnia oferta Cofix to odpowiedź na potrzeby Gości oraz kolejny krok w budowaniu innowacyjnej i sezonowej oferty napojów i przekąsek. Cofix wyróżnia się bogatą i sezonowo odświeżaną ofertą, wysoką jakością produktów, a także innowacyjnym podejściem do marketingu. Goście sieci mogą korzystać z transparentnych i atrakcyjnych cen, co czyni markę przystępną i konkurencyjną.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji