Start Kampanii Letniej w Cofix

Data dodania: 23 czerwca 2025
Kategoria:
Letnia kampania w Cofix

Pod koniec maja w kawiarniach sieci Cofix wystartowała Kampania Letnia, a wraz z nią wiele nowości w ofercie produktowej.

To ważny moment, ponieważ Cofix wprowadził nie tylko nowe produkty sezonowe, ale także zupełnie nową kategorię w swoim menu – COLD BREW.

Czym jest Cold Brew?

To kawa parzona metodą maceracji na zimno przez 20 godzin. Dzięki temu procesowi napój zyskuje wyjątkowo łagodny profil smakowy z wyraźnymi nutami czekoladowymi i owocowymi i stanowi idealny wybór na letnie dni.

Co nowego w ofercie?

🔸 Cold Brew (również z mlekiem)

🔸 Raspberry Cold Brew

🔸 French Caramel Frappe

🔸 Coconut Frappe

🔸 Vanilla Matcha Frappe

🔸 Orzeźwiające lemoniady - grejpfrutowa i pomarańczowa

🔸 Bagietka z boczkiem i camembertem

Jednocześnie w ofercie pozostały wiosenne bestsellery – w tym French Caramel Latte, Kinley Orange Espresso oraz bagietki, włoska i wegetariańska.

Letnia oferta Cofix to odpowiedź na potrzeby Gości oraz kolejny krok w budowaniu innowacyjnej i sezonowej oferty napojów i przekąsek. Cofix wyróżnia się bogatą i sezonowo odświeżaną ofertą, wysoką jakością produktów, a także innowacyjnym podejściem do marketingu. Goście sieci mogą korzystać z transparentnych i atrakcyjnych cen, co czyni markę przystępną i konkurencyjną.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: Od 150 000 zł netto - w zależności od wielkości lokalu
  • Opłata wstępna: 29 900 zł netto - w okresie do końca 2025 roku - 15 000 zł netto
  • Opłata bieżąca: 6% od obrotu
  • Opłata marketingowa: 2% od obrotu wykorzystywane do promocji konkretnego lokalu franczvzowego

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design