Franczyza McDonald’s ma już 546 restauracji i 97 franczyzobiorców

Data dodania: 15 stycznia 2024
Kategoria:

Miniony, 2023 rok, to dla McDonald’s czas intensywnego rozwoju. Sieć znacząco rozszerzyła swoją działalność otwierając trzydzieści jeden nowych lokali i wzbogacając swoje grono franczyzobiorców o dziewięciu lokalnych przedsiębiorców zarządzających restauracjami.

Jednym z filarów naszego planu inwestycyjnego jest powstawanie nowych lokali oraz modernizacja tych już istniejących. W ciągu najbliższych trzech lat, wspólnie z naszymi partnerami, zamierzamy otworzyć 120 restauracji i zmodernizować około 100 z nich. Warto pamiętać, że rozwój McDonald’s to też wzrost naszych dostawców oraz zwiększenie zatrudnienia, które już dziś wynosi ponad 31 tysięcy osób. Jesteśmy odpowiedzialnym liderem, zdajemy sobie sprawę z wpływu, jaki mamy na gospodarkę i lokalne społeczności, dlatego inwestujemy w duchu zrównoważonego rozwoju - mówi Tomasz Rogacz, dyrektor zarządzający McDonald’s Polska.

Nowe i zmodernizowane restauracje McDonald’s zostały specjalnie zaprojektowane, aby zapewnić jeszcze łatwiejsze, bardziej intuicyjne doświadczenie dla odwiedzających. Układ sali został zoptymalizowany, aby uprościć ścieżkę od momentu wejścia, poprzez złożenie zamówienia, aż po segregację odpadów przy koszach i opuszczenie restauracji. Jednym z kluczowych elementów zmian są nowoczesne wystroje wnętrz, które są starannie dostosowane do charakteru danej lokalizacji. Restauracje w miejscach często odwiedzanych przez rodziny z dziećmi, np. w Grudziądzu, oferują dedykowane rodzinne strefy wyposażone w stoły do gier. Z kolei lokale popularne wśród zmotoryzowanych, m.in. w Szczecinie, prezentują podwójne linie McDrive oraz specjalnie wydzielone miejsca postojowe dla kierowców korzystających z usługi Zamów i Odbierz.

W ramach innowacji McDonald’s wprowadza również przemyślane przestrzenie dedykowane pracownikom, takie jak Crew Room czy nowoczesne szatnie, aby zapewnić bardziej komfortowe warunki pracy.

Nieustannie dążymy do podnoszenia jakości obsługi i dostosowywania się do oczekiwań naszych gości. Nowe rozwiązania w restauracjach McDonald’s w Polsce to krok w kierunku lepszego i bardziej spersonalizowanego doświadczenia zarówno dla gości, jak i naszych pracowników - dodaje Tomasz Rogacz.

Na koniec 2023 roku w Polsce funkcjonowało 546 restauracji McDonald’s. Ponad 90% z nich prowadzonych jest przez 97 franczyzobiorców. Najnowsze lokale zostały otwarte w ponad dwudziestu nowych aglomeracjach, między innymi w Szczytnie, Giżycku, Regułach, Kościanie, Kozienicach, a także w Żaganiu, Brzegu, Lubaniu i Myszkowie.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 2 000 000 zł ( Koszt zakupu wyposażenia restauracji wynosi średnio powyżej 4,5 mln zł. Cena nie jest wielkością stałą, ponieważ zależy od wielkości sprzedaży uzyskiwanej dotąd w restauracji – im większa sprzedaż, tym wyższa cena wyposażenia.)
  • Opłata wstępna: 45000 USD
  • Opłata bieżąca: % od sprzedaży całkowitej
  • Opłata marketingowa: % sprzedaży całkowitej

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design