Francuski fast-food chce sprzedać Polakom franczyzę

Data dodania: 9 stycznia 2017
Kategoria:
Foto: Lina’s Paris

Paryska sieć restauracji Lina’s Paris szuka franczyzobiorców lub master franczyzobiorcy w Polsce w celu rozwoju sieci lokali w kraju. Docelowo firma myśli o rozwoju także w innych krajach regionu – podaje serwis eurobuildcee.com.

Lina’s Paris to sieć restauracji i barów szybkiej obsługi. Firma powstała w 1989 roku. W lokalach serwowany jest pełen przekrój kuchni francuskiej. Wnętrza utrzymane są w stylistyce nawiązującej do klimatu Paryża.

Antoine Guillorit, szef działu rozwoju zagranicznego w sieci Lina’s Paris zaznacza, że wchodząc na polski rynek, w pierwszym roku działalności firma chce otworzyć od dwóch do trzech lokali w Warszawie. Sieć poszukuje lokali przy ulicach handlowych, w głównych centrach handlowych miasta lub na lotniskach międzynarodowych. Docelowo w Polsce mogłoby się otworzyć od 4 do 10 restauracji.

Standardowa powierzchnia restauracji sieci Lina’s Paris wynosi od 100 do 200 m². Lokale działające pod tą marką mają od 30 do 60 miejsc siedzących. Firma oczekuje, że CAPEX (wydatki inwestycyjne na rozwój produktu lub wdrożenie systemu) na 1m² wyniesie od 1,2 tys. do 1,6 tys. euro.

W ramach tej franczyzy można także otworzyć mniejsze koncepty, np. bary z szybką obsługą, stoisko w większym sklepie lub punkt tymczasowy – Powierzchnia takich lokali wynosi od 25 do 35 m². Preferowane lokalizacje to dworce, lotniska itd. CAPEX oczekiwany z takiego punktu to średnio 150 tys. euro. na m².

Obecnie firma rozwija sieć we Francji, Korei Południowej i w Katarze. Marka restauracyjna Lina’s Paris obecna jest także w Libanie, Kolumbii i na Martynice.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design